Millora en la motivació mitjançant el joc en la Unitat Didàctica “Probabilitat
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Millora en la motivació mitjançant el joc en la Unitat Didàctica “ProbabilitatAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Beltrán Felip, Antonio; Universitat Jaume I. Departament de Matemàtiques.Fecha de publicación
2018-10-23Editor
Universitat Jaume IResumen
Durant el primer període de pràctiques del Màster es van observar importants signes de desmotivació i una greu falta d’atenció a una de les aules de 4t d’Educació Secundària Obligatòria en les classes de matemàtiques. ... [+]
Durant el primer període de pràctiques del Màster es van observar importants signes de desmotivació i una greu falta d’atenció a una de les aules de 4t d’Educació Secundària Obligatòria en les classes de matemàtiques. Aquests comportaments eren deguts, en gran part, perquè la major part de l’alumnat no tenia intenció de continuar estudiant matemàtiques els següents anys i perquè, segons ells, “no els agradaven”.
És per això que, aprofitant que el tema que començaven al segon període de pràctiques era “Probabilitat” i que aquesta matèria es presta a realitzar activitats lúdiques i diferents a les que habitualment el professor feia a classe, es van realitzar diferents activitats en forma de jocs per a millorar la seua motivació en l’estudi de les matemàtiques i la seua atenció durant la classe.
El present treball és un recull de diferents activitats pensades per aquest alumnat i una anàlisi dels resultats obtinguts quan s’aplicaren a l’aula. Cal remarcar que aquestes activitats foren un complement a les classes teòriques del professor i no estan relacionades amb la Unitat Didàctica executada durant les pràctiques, que es va realitzar a una aula de 1r ESO i va versar sobre geometria plana. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs: 2017/2018
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess