Show simple item record

dc.contributor.authorBellido Sales, Ana
dc.contributor.otherMarzá Ibáñez, Anna
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2018-12-10T12:00:35Z
dc.date.available2018-12-10T12:00:35Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/177975
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEn el següent article, dedicat a l’anàlisi de les diferents estratègies d’input comprensible que es poden utilitzar a l’aula; es podrà veure com un territori com la Comunitat Valenciana, on s’imparteixen 3 llengües diferents a l’escola des dels 3 anys, ha lluitat per la igualtat de les seues dues llengües oficials (valencià i castellà) i ha afegit l’anglès com a llengua estrangera. Dintre d’aquesta ultima, es podrà veure l’anàlisi de les estratègies d’input compressible que du a terme una mestra especialista d’educació infantil amb el seu alumnat de 5 anys, ja que hi ha enregistrades 6 sessions de 40 minuts transcrites i codificades segons les diferents tècniques d’input compressible que utilitza la mestra i les reaccions que tenen els xiquets i xiquetes.ca_CA
dc.description.abstractIn this article, dedicated to analysis different input comprehensible strategies which teachers can use in one class; people could see how a territory like Valencian Community, where teachers teach 3 different languages in the class since kids are 3 years old, they have fought to get that 2 official languages have the same importance in this Community and they added English like third language. So, inside the last one, people we will see how an English teacher use these input strategies to make clear concepts for her kids of 5 years old. So, there are 6 sessions of 40 minutes encoded with different input strategies that teacher has used in her class.ca_CA
dc.format.extent79 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-SAca_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectInput comprensibleca_CA
dc.subjectanàlisi estratègies i educacióca_CA
dc.subjectComprehensible inputca_CA
dc.subjectanalysis strategies and educationca_CA
dc.titleEl input comprensible a Educació Infantil. Estudi de casca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Licencia CC-BY-NC-SA
Except where otherwise noted, this item's license is described as Licencia CC-BY-NC-SA