dc.contributor.author | Bellido Sales, Ana | |
dc.contributor.other | Marzá Ibáñez, Anna | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2018-12-10T12:00:35Z | |
dc.date.available | 2018-12-10T12:00:35Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/177975 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | En el següent article, dedicat a l’anàlisi de les diferents estratègies d’input comprensible que es
poden utilitzar a l’aula; es podrà veure com un territori com la Comunitat Valenciana, on
s’imparteixen 3 llengües diferents a l’escola des dels 3 anys, ha lluitat per la igualtat de les seues
dues llengües oficials (valencià i castellà) i ha afegit l’anglès com a llengua estrangera. Dintre
d’aquesta ultima, es podrà veure l’anàlisi de les estratègies d’input compressible que du a terme
una mestra especialista d’educació infantil amb el seu alumnat de 5 anys, ja que hi ha
enregistrades 6 sessions de 40 minuts transcrites i codificades segons les diferents tècniques
d’input compressible que utilitza la mestra i les reaccions que tenen els xiquets i xiquetes. | ca_CA |
dc.description.abstract | In this article, dedicated to analysis different input comprehensible strategies which teachers can
use in one class; people could see how a territory like Valencian Community, where teachers teach
3 different languages in the class since kids are 3 years old, they have fought to get that 2 official
languages have the same importance in this Community and they added English like third
language. So, inside the last one, people we will see how an English teacher use these input
strategies to make clear concepts for her kids of 5 years old. So, there are 6 sessions of 40
minutes encoded with different input strategies that teacher has used in her class. | ca_CA |
dc.format.extent | 79 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-SA | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Input comprensible | ca_CA |
dc.subject | anàlisi estratègies i educació | ca_CA |
dc.subject | Comprehensible input | ca_CA |
dc.subject | analysis strategies and education | ca_CA |
dc.title | El input comprensible a Educació Infantil. Estudi de cas | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |