Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorPorta Rodríguez, Natalia
dc.contributor.otherPeñalver Vilar, José María
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2018-11-16T12:35:11Z
dc.date.available2018-11-16T12:35:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/177537
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEl principal propòsit d’aquest treball de fi de grau és, reflectir la importància que té l'educació musical a l'hora de dur a terme un aprenentatge intercultural, en aquest cas, cançons, ritmes, instruments i danses d'ètnia africana i gitana, en els nens i nenes de 3r d'Educació Primària del CEIP Castàlia. És per aquest motiu que, duré a terme aquesta proposta educativa en la corresponent aula de música, mitjançant diverses activitats més pràctiques, on s'intenta apropar a l'alumnat a la realitat del seu context, prioritzant aquestes dues cultures on una és més significativa, i l’altra forma part de la minoria. Les activitats els ofereix l’oportunitat de mostrart-los els diversos components que contenen aquests tipus de música, els diversos significats que poden tenir, l'ús d'aquestes per a distints fins, les diferències, però sobre tot les similituds que tenen entre elles, fent-los veure que, encara que no siguin les mateixes cultures, es troben unides per un nexe tan important com és la música, i molts altres elements que resulten de gran importància. Així mateix, amb la finalitat d’un aprenentatge de qualitat i intercultural, es tractaran al mateix temps diversos temes transversals com són els valors que envolten a cada persona, com el respecte, la llibertat, la solidaritat etc. Tot aquest procés, és durà a terme des d’una visió pràctica deixant de costat l'escriptura d'aquesta i aspectes purament teòrics.ca_CA
dc.description.abstractThe principal purpose of this final degree project is to reflect the importance of musical education when it comes to intercultural learning, using in this case, songs, rhythms, instruments and dances of African and Gypsy ethnic groups, in 3rd grade of Primary Education children of CEIP Castalia. For this reason, I will carry out this educational proposal in the corresponding music classroom, through various practical activities, with which we try to bring the students closer to the reality of their context, prioritizing these two cultures where one is more significant and the other is part of the minority. The activities bring them the opportunity to contemplate the diverse components that this type of music contains, the various meanings it can have, the use of these for different purposes, the differences, but above all the similarities which are among them, making them see that even if they do not have the same cultures, they are united by a link as important as music at the same time that other many elements that are of great importance. Likewise, for the purpose of quality and intercultural learning, different cross-cutting themes will be dealt with, such as the values that surround each person, like respect, freedom, solidarity, etc. All this process will be carried out from a practical point of view, leaving behind the writing of this and purely theoretical aspects.ca_CA
dc.format.extent37 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-NDca_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectIntegracióca_CA
dc.subjectinterculturalitatca_CA
dc.subjecteducació musicalca_CA
dc.subjectaprenentatge cooperatiuca_CA
dc.subjecteducació per a la pauca_CA
dc.subjectIntegrationca_CA
dc.subjectinterculturalityca_CA
dc.subjectmusical educationca_CA
dc.subjectcooperative learningca_CA
dc.subjecteducation for peaceca_CA
dc.titleLa interculturalitat mitjançant l'educació musical. La cultura gitana i l'africanaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-ND
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-ND