Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorPeirats Franch, Cristina
dc.contributor.otherVernia Carrasco, Ana M.
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2018-11-16T11:34:45Z
dc.date.available2018-11-16T11:34:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/177526
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEl present treball de final de grau del curs 2017/2018 corresponent a l'àrea Didàctica de l'Expressió Musical té com a objectiu principal identificar en quina mesura utilitzen els docents del CEIP Cervantes Dualde de Betxí la música com a eina facilitadora en els processos d'ensenyança-aprenentatge a les seues aules. Es realitza una investigació, mitjançant un qüestionari d'onze preguntes, on es determina la formació musical dels docents, perquè utilitzen la música a les seues classes i si ho fan de manera reflexiva o expressiva, quins creuen que són els beneficis que té la música i si disposen de recursos musicals a les seues aules, entre altres. En definitiva, es tracta de conèixer quina importància li donen a la música en les seues classes i els motius pels quals hi ha docents que no ho fan, ja que la música és un art essencial per a les persones. Finalment, gràcies als resultats obtinguts, es va procedir a realitzar un díptic informatiu per a futures xerrades sobre la música com a eina facilitadora en els processos d'E-A donant així a conèixer els beneficis que aquesta comporta i quins poden ser els seus usos a l'aula.ca_CA
dc.description.abstractThe following paper has been developed with the purpose of identifying how teachers use music as a facilitating tool in the teaching-learning process in their classroom. This study is the Final Degree Project of the Didactic Area of the Musical Knowledge and it has been carried out in the public school CEIP Cervantes Dualde in Betxí (Castellón) during the school year 2017/2018. The investigation stage of the project consisted of an eleven-question test after which we tried to determine the teachers’ knowledge in music, the purpose of the use of the music in their sessions and whether they decide to use music in a reflexive or expressive way. The test also tried to figure out which are the benefits of the music and whether they have musical resources in the classroom, among other topics. Basically, the goal is to get to know what is the importance of the music in the class and the reasons why there are teachers who don’t give importance enough to the music, because music is essential for people. Finally, thanks to the results obtained, we continued creating an informative brochure for future talks about music as an enabling tool to facilitate the processes of teaching-learning. By doing this we show the benefits of the music and its possible uses in the class.ca_CA
dc.format.extent30 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-SAca_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectdocentsca_CA
dc.subjectmúsicaca_CA
dc.subjectartca_CA
dc.subjecteinaca_CA
dc.subjectprocessos d'E-Aca_CA
dc.subjectbeneficisca_CA
dc.subjectaulaca_CA
dc.subjectteachersca_CA
dc.subjectmusicca_CA
dc.subjectartca_CA
dc.subjecttoolca_CA
dc.subjectteaching-learning processesca_CA
dc.subjectbenefitsca_CA
dc.subjectclassca_CA
dc.subjectclassroomca_CA
dc.titleLa música com a eina facilitadora en els processos d'ensenyança-aprenentatgeca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-SA
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-SA