Mostrar el registro sencillo del ítem
Intervenció socioemocional en una aula de primària
dc.contributor.author | García Bellés, Clara | |
dc.contributor.other | Escobedo Peiró, Paula | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2018-11-14T13:36:18Z | |
dc.date.available | 2018-11-14T13:36:18Z | |
dc.date.issued | 2018-07-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/177481 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | The importance of social and emotional skills in the ordinary classroom is s o impor tant or more than the curricular work , especially in classrooms where pupils with severe behavioural disorders are being taught. T he present work pretends to develop on the socia l and emotional skills of s tudents of 4 th grade of Primary school in order to improve classroom climate , self - knowled ge and the relations with oneself and with the others . With this work we achieve an integral formation of students that is reflected to social and academic level and also favours the improvement of the coexistence in the school. | ca_CA |
dc.description.abstract | La importància de les habilitats socials i emocionals en l'aula ordinà ria és tant important o més que el treball curricular, sobretot a les aules en les quals s'escolaritzen alumnes am b trastorns greus de conducta. E l present treball pretén desenvolupar les habilitats so cio - emocionals de l’alumnat d’una aula de quart d’ed. p rimària per tal de millorar el clima de l’aula , l’autoconeixement i les relacions amb u mateix i amb els altres. Amb aquest treball aconseguim una formació integral de l’alumnat que es reflexa a nivell social i acadèmic i també afavoreix la millora de la c onvivència en el centre. | ca_CA |
dc.format.extent | 183 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Psicopedagogia | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Psicopedagogía | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Educational Psychology | ca_CA |
dc.subject | Social skills | ca_CA |
dc.subject | Emotional skills | ca_CA |
dc.subject | Classroom climate | ca_CA |
dc.subject | Diversity | ca_CA |
dc.subject | Inclusion | ca_CA |
dc.subject | Habilitats socials | ca_CA |
dc.subject | Habilitats emocionals | ca_CA |
dc.subject | Clima de l’aula | ca_CA |
dc.subject | Diversitat | ca_CA |
dc.subject | Inclusió | ca_CA |
dc.title | Intervenció socioemocional en una aula de primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Master Universitari en Psicopedagogia [231]
SAW020, SAW021, SAW022, SAW023