Editors' introduction to mixed method approaches in investigating pragmatic learning
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8015
comunitat-uji-handle3:10234/8621
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONAquest recurs és restringit
https://doi.org/10.1016/j.system.2018.03.013 |
Metadades
Títol
Editors' introduction to mixed method approaches in investigating pragmatic learningData de publicació
2018Editor
ElsevierISSN
0346-251XCita bibliogràfica
Alcón-Soler, Eva, and Pilar Safont. "Editors' introduction to mixed method approaches in investigating pragmatic learning." System, 2018, volume 75, pages 1-114Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleVersió de l'editorial
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0346251X18302112Versió
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPublicat a
System, 2018, vol. 75Drets d'accés
© 2018 Elsevier Ltd. All rights reserved.
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Apareix a les col.leccions
- ANG_Articles [302]