Mostrar el registro sencillo del ítem
Juguem amb el ritme musical: una proposta didàctica per l'Educació Primària
dc.contributor.author | Lorites Gumbau, Patricia | |
dc.contributor.other | Peñalver Vilar, José María | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2018-11-05T10:14:22Z | |
dc.date.available | 2018-11-05T10:14:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/177197 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball tracta sobre la transcendència que té la coordinació i el ritme en la música, a més de la importància que té en el desenvolupament del propi cos. Amb la realització del Pràcticum II em vaig adonar que alguns xiquets i xiquetes dels últims cursos d’Educació Primària, 5è i 6è curs, tenien dificultats per a la realització de les activitats relacionades amb el ritme. Tot i que les causes d’aquest no es sap si era un problema de timidesa, falta de confiança en ells mateix, o perquè realment hi havia un problema de coordinació en els alumnes. Pedagogs com Émile Jaques-Dalcroze (1856-195), afirmen que l’aprenentatge de la música ha de partir d’un principi fonamental el joc, atenent a la importància de les seues dues vessants. Per una banda, fomenta un aprenentatge significatiu on l’alumne adquireix els diversos continguts de l’àrea de música i d’altra banda, ajuda que l’alumne conegui el propi cos, el seus moviments i limitacions de manera lúdica i atractiva. En aquest es presenta una proposta de diferents Unitats Didàctiques, les quals estan basades en l’aprenentatge de llenguatge musical el ritme mitjançant el joc, la implicació del ritme en la interpretació musical o en la dansa. | ca_CA |
dc.format.extent | 19 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | ritme | ca_CA |
dc.subject | coordinació | ca_CA |
dc.subject | joc | ca_CA |
dc.subject | educació primària | ca_CA |
dc.subject | expressió corporal | ca_CA |
dc.title | Juguem amb el ritme musical: una proposta didàctica per l'Educació Primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840