La millora ortogràfica a través d’activitats basades en les noves tecnologies: una proposta didàctica per a treballar l’ortografia a 3r d’E.S.O.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/111361
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
La millora ortogràfica a través d’activitats basades en les noves tecnologies: una proposta didàctica per a treballar l’ortografia a 3r d’E.S.O.Autoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Girón-García, Carolina; Universitat Jaume I. Departament d'Estudis AnglesosFecha de publicación
2018-06-26Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball final del màster universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües és una proposta didàctica per a millorar l’educació ortogràfica dels alumnes de 3r d’ESO de l’institut públic Llombai. ... [+]
Aquest treball final del màster universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües és una proposta didàctica per a millorar l’educació ortogràfica dels alumnes de 3r d’ESO de l’institut públic Llombai. L'objectiu principal d'aquesta recerca és avaluar si la implementació de noves activitats tecnològiques proporciona un millor aprenentatge per als estudiants d'ortografia catalana. Amb aquestes activitats es pretén ajudar als estudiants a millorar aquest aspecte del llenguatge a través d'un procés d'ensenyament-aprenentatge molt innovador i pedagògicament més complet. La metodologia de recerca utilitzada aquí és la recerca d'acció.
Els resultats mostren un reforç de l'ortografia mitjançant l'ús de les TIC com a eines motivadores i complementàries, però també com una eina principal per a l'assoliment dels nostres objectius, com es pot observar en les dades recopilades (observació participant, escriptura d'estudiants i enquestes).
Les conclusions són que les activitats previstes són en realitat una eina d'ensenyament requerit i són apropiades per abordar les deficiències en l'ortografia en aquest context i en altres contextos educatius diferents. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües. Codi: SBC042. Curs: 2017/2018
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess