Game-based evalutation and self-assessment of the acquired Knowledge in the laboratory sessions of quantitative methods
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8643
comunitat-uji-handle3:10234/146085
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadades
Títol
Game-based evalutation and self-assessment of the acquired Knowledge in the laboratory sessions of quantitative methodsData de publicació
2017Editor
iatedISBN
978-84-697-3777-4Cita bibliogràfica
Narbón Perpiñá, I., Peiró Palomino, J. (2017) Game-based evalutation and self-assessment of the acquired Knowledge in the laboratory sessions of quantitative methods. In: EDULEARN17 Proceedings, pp. 9390-9396Tipus de document
info:eu-repo/semantics/conferenceObjectVersió de l'editorial
https://library.iated.org/view/NARBONPERPINA2017GAMVersió
info:eu-repo/semantics/publishedVersionParaules clau / Matèries
Descripció
Ponència presentada a la 9th International Conference on Education and New Learning Technologies, celebrada a Barcelona els dies 3-5 de Juliol de 2017
Drets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess