Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorAnyó Adell, Lluc Pau
dc.contributor.otherFerrete Sarria, María del Carmen
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Filosofia i Sociologia
dc.date.accessioned2018-04-13T10:30:34Z
dc.date.available2018-04-13T10:30:34Z
dc.date.issued2017-11-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/174107
dc.descriptionTreball Final Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs: 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractEl següent document és el Treball Final de Màster (a partir d'ara TFM) de Professor d'Educació Secundària Obligatòria I Batxillerat, Formació Professional I Ensenyament d'idiomes en l'especialitat d'Història I Geografia. Aquest TFM és un treball d'investigació sobre l'educació intercultural. Els objectius del treball són: analitzar la relació entre l'augment de la diversitat i la necessitat de l 'educació intercultural, e n segon lloc, investigar el significat de l' educació intercultural i proposar aspectes claus per dur a terme l' educació intercultural . Per a complir aquests objectius el treball e s divideix en tres parts. En primer lloc, analitzar la situació actual. Aquesta anàlisi es complementa amb la teoria de Galtung, perquè el meu Treball Final de Grau (TFG) tractava sobre filosofia de la pau ( Supervivència de la guerra en la cultura ). En aquest treball vaig aprendre de Galtung que els conflictes es poden aturar si es detecten i es medien correctament. Crec fermament que ara estem en un moment clau per evitar conflictes importants en el futur i la cultura i el sistema educatiu tenen un paper determinant per evitar-ho. Propose (a l'igual que Galtung i molts més autors) educar en interculturalitat per fer front a aquesta situació. Per fer-ho explique la teoria de la violència, el context demogràfic actual i els conceptes de cultura i identitat per saber quina importància tenen en aquest tema. La segona part està centrada en l’estudi de l’ educació intercultural . En primer lloc s'explica, mitjançant l'ètica els problemes del relativisme cultural i l'etnocentrisme. En segon lloc, es mostren diferents propostes per a l' educació intercultural . Per finalitzar, es de staquen els principals problemes de l’ educació intercultural . En l'últim capítol s'assenyala algunes propostes per dur a la pràctica. Començarem explicant com està actualment el currículum respecte a l’educació intercultural. Després anomenarem les raons per les quals la figura del professorat és important. Tot seguit citarem una sèrie de guies que els docents ha de tenir en compte. Finalment l’últim apartat seran una sèrie de recomanacions per integrar a l’alumne estranger.ca_CA
dc.format.extent49 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleEn una societat multicultural, una educació interculturalca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element