Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorCamps Brotons, Ana
dc.contributor.otherMoliner García, Odet
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2018-04-12T10:19:54Z
dc.date.available2018-04-12T10:19:54Z
dc.date.issued2017-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/174071
dc.descriptionTreball Final del Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic 2016-2017ca_CA
dc.description.abstractEl Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) és un dels trastorns que podem trobar-nos avui en dia als centres educatius i en la nostra societat en general, atès que ha experimentat un gran auge en els últims anys gràcies a un augment en la detecció i el diagnòstic d’aquest. La major part de l'alumnat amb TEA escolaritzat en centres ordinaris de la Comunitat Valenciana assisteix a les aules específiques de Comunicació i Llenguatge (CiL). Aquest treball té com a primer objectiu analitzar l'organització d’una aula CiL d'un CEIP de Castelló i contrastar el seu funcionament amb les directrius administratives que les regulen. El segon objectiu pretén conèixer cóm es realitzen les adaptacions d’accés (AACC) que afavoreixen la participació de l’alumnat de l’aula CiL a les aules ordinàries. El tercer objectiu està centrat en l'estudi d'un cas, Clara, del qual s'ha realitzar un seguiment durant el desenvolupament d'un projecte de treball analitzant els factors que faciliten la seva inclusió a l'aula de referència. La triangulació de la informació recollida mitjançant les entrevistes a les professionals implicades (psicopedagoga, mestres especialistes i tutora) i les observacions d'aula ens aporten elements de reflexió sobre les aules i el cas. Els resultats apunten que la implicació i la coordinació dels professionals son dos dels factors clau que faciliten o dificulten la inclusió de l'alumnat TEA als centres ordinaris i les conclusions aborden el rol que juguen les professionals de l'educació, en particular el psicopedagog/a.ca_CA
dc.format.extent50 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Psicopedagogiaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Psicopedagogíaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Educational Psychologyca_CA
dc.subjectaules CiLca_CA
dc.subjectTrastorno del Espectro Autista (TEA)ca_CA
dc.subjectadaptacions d'accésca_CA
dc.subjectinclusióca_CA
dc.titleAnàlisi de l'aula CiL d'un CEIP de Castellóca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element