Mostra el registre parcial de l'element
Anàlisi de l'aula CiL d'un CEIP de Castelló
dc.contributor.author | Camps Brotons, Ana | |
dc.contributor.other | Moliner García, Odet | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2018-04-12T10:19:54Z | |
dc.date.available | 2018-04-12T10:19:54Z | |
dc.date.issued | 2017-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/174071 | |
dc.description | Treball Final del Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic 2016-2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | El Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) és un dels trastorns que podem trobar-nos avui en dia als centres educatius i en la nostra societat en general, atès que ha experimentat un gran auge en els últims anys gràcies a un augment en la detecció i el diagnòstic d’aquest. La major part de l'alumnat amb TEA escolaritzat en centres ordinaris de la Comunitat Valenciana assisteix a les aules específiques de Comunicació i Llenguatge (CiL). Aquest treball té com a primer objectiu analitzar l'organització d’una aula CiL d'un CEIP de Castelló i contrastar el seu funcionament amb les directrius administratives que les regulen. El segon objectiu pretén conèixer cóm es realitzen les adaptacions d’accés (AACC) que afavoreixen la participació de l’alumnat de l’aula CiL a les aules ordinàries. El tercer objectiu està centrat en l'estudi d'un cas, Clara, del qual s'ha realitzar un seguiment durant el desenvolupament d'un projecte de treball analitzant els factors que faciliten la seva inclusió a l'aula de referència. La triangulació de la informació recollida mitjançant les entrevistes a les professionals implicades (psicopedagoga, mestres especialistes i tutora) i les observacions d'aula ens aporten elements de reflexió sobre les aules i el cas. Els resultats apunten que la implicació i la coordinació dels professionals son dos dels factors clau que faciliten o dificulten la inclusió de l'alumnat TEA als centres ordinaris i les conclusions aborden el rol que juguen les professionals de l'educació, en particular el psicopedagog/a. | ca_CA |
dc.format.extent | 50 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | spa | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Psicopedagogia | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Psicopedagogía | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Educational Psychology | ca_CA |
dc.subject | aules CiL | ca_CA |
dc.subject | Trastorno del Espectro Autista (TEA) | ca_CA |
dc.subject | adaptacions d'accés | ca_CA |
dc.subject | inclusió | ca_CA |
dc.title | Anàlisi de l'aula CiL d'un CEIP de Castelló | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
TFM: Master Universitari en Psicopedagogia [231]
SAW020, SAW021, SAW022, SAW023