Campaña electoral y comunicación en tiempos de cambio
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/28809
comunitat-uji-handle4:10234/173925
REVISTESMetadades
Títol
Campaña electoral y comunicación en tiempos de cambioAutoria
Data de publicació
2018Editor
AdComunica, Asociación para el desarrollo de la comunicación; Universitat Jaume I. Departamento de Ciencias de la ComunicaciónISSN
2174-0992; 2254-2728Tipus de document
info:eu-repo/semantics/reviewResum
Reseña del libro: López García, Guillermo y Valera Ordaz, Lidia (2017). Pantallas electorales. El discurso de partidos, medios y ciudadanos en la campaña de 2015. Barcelona: UOC.
Publicat a
adComunica. Revista Científica de Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, 2018, no 15Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- COM_Articles [808]
- adComunica_2018_no. 15 [19]
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: