Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorCadirat Matutano, Laura
dc.contributor.otherAgut Betoret, Francesc
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2018-03-28T11:02:28Z
dc.date.available2018-03-28T11:02:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/173815
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractEn el present Treball de Fi de Grau (TFG) tractarem d’abordar els aspectes més rellevants relacionats amb els xiquets/es d’Educació Infantil que presenten comportaments disruptius fora i dins de l’aula. Aquest treball té com a primordial objectiu intervenir d’una manera eficaç davant el maneig de la disrupció en una aula d’educació Infantil 5 anys d’un centre públic. Utilitzant diverses tècniques i estratègies: tècnica de la tortuga, per canalitzar la ira davant situacions conflictives; Software classdojo, per modificar els comportaments inadequats i l’estratègia de resolució de conflictes, per a treballar els confrontaments a l’hora de fer la fila. Per poder aconseguir això, s’ha realitzat prèviament, una avaluació inicial mitjançant l’observació directa tant fora com dins de l’aula, es va realitzar sense cap tipus d’influència externa i així es van recollir els aspectes negatius de les conductes que es donaven. A més, en aquesta avaluació inicial es va utilitzar un registre de la mestra. A partir d’ací vam començar a estimar la situació del grup-classe mitjançant les dades resultants de l’observació, les quals ens van ajudar a determinar la metodologia de treball, basada en tot moment en una sèrie de principis d’intervenció educativa centrantnos en el grup-classe, tenint en compte el principi d’inclusió. Per a poder donar respostes aquesta intervenció vam plantejar les següents activitats: “ens controlem” (conte de la tortuga); software classdojo; (consignes positives i negatives) i “l’últim de la fila” (trencaclosques). Els resultats han sigut molt satisfactoris i positius analitzant una disminució de les conductes disruptives, de tal forma que es va establir un millor clima de l’aula, reflectit en la taula de resultats d’observació inicial i final i en la taula del resum grupal dels alumnes.ca_CA
dc.format.extent37 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectConducta disruptivaca_CA
dc.subjectEducació Infantilca_CA
dc.subjecttècniques de modificació de conductaca_CA
dc.subjectcomportamentsca_CA
dc.subjectestratègiesca_CA
dc.title“Estratègies per a modificar la conducta disruptiva en l'aula d'Educació Infantil"ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem