Creación y producción de un proyecto transmedia: nosomoswonderwoman. El branded content como estrategia de marketing digital
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/82108
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Creación y producción de un proyecto transmedia: nosomoswonderwoman. El branded content como estrategia de marketing digitalAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Rubio-Alcover, Agustín; Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la ComunicacióData de publicació
2017-10-26Editor
Universitat Jaume IParaules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació. Codi: SBP052. Curs: 2016/2017
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess