Listar Fòrum de recerca 20/ 2015 por idioma "cat"
Mostrando ítems 1-8 de 8
-
Avaluació de la competència emocional a través d’una app en un nen amb trastorn de l’espectre autista (nivell 1)
Universitat Jaume I (2015)Els nens i nenes amb trastorns de l’espectre autista (TEA) demostren dificultats en l’àrea de competència emocional en diversos components més enllà del reconeixement d’expressions facials. Existeixen distintes eines ... -
Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en Matemàtiques
Universitat Jaume I (2015)S’analitza longitudinalment la capacitat predictiva d’un conjunt de variables d’estil atribucional cap a l’aprenentatge sobre el rendiment acadèmic en l’àrea de Matemàtiques. Les anàlisis correlacionals i de regressió ... -
La comprensió de les intencions comunicatives en adults amb síndrome de Down i altres tipus de discapacitat intel·lectual
Universitat Jaume I (2015)Antecedents: entre les habilitats de teoria de la ment (TM), la comprensió de les intencions comunicatives resulta essencial per a desenvolupar relacions socials i comprendre les accions d’altres persones. Entre altres ... -
Escola i mas: records i vivències
Universitat Jaume I (2015)El treball que es presenta mira de donar veu a l’experiència viscuda pels xiquets i xiquetes dels masos de la comarca dels Ports, una zona d’alta muntanya situada al nord de la província Castelló, durant els anys trenta ... -
Fòrum de Recerca, núm. 20 (2015). Número complet.
Universitat Jaume I (2015)XX Jornades de Foment de la Investigació de laFacultat de Ciències Humanes i Socials (any 2015) -
Les gelades en la taronja al País Valencià Estudi de cas mitjançant la premsa: 1926 i 1956
Universitat Jaume I (2015)Aquest treball tracta d’explicar la repercussió econòmica que han tingut les gelades en el cultiu de cítrics al País Valencià, i en particular a la Plana. Se centra, sobretot, en dues de les gelades més importants ... -
El pas del temps a Betxí: una experiència de treball per projectes en educació primària
Universitat Jaume I (2015)les diferents aportacions i aproximacions que han realitzat els estudis en vers aquesta noció. Per tant, tampoc no resulta fàcil l’aprenentatge d’aquest concepte a l’alumnat dels primers cursos d’educació primària. Aquest ... -
Traducció, identitat, subversió. Reflexions cap a una praxi queer de la traducció
Universitat Jaume I (2015)Aquesta comunicació advoca per una praxi queer de la traducció, conscient de les asimetries de poder presents en el textos i enquadrada dins un marc dels estudis feministes de la traducció. Partint del concepte del ...