Mostrar el registro sencillo del ítem
La dramatització històrica en la formación inicial de mestres
dc.contributor.author | Selma, Sergi | |
dc.date.accessioned | 2017-12-21T17:03:47Z | |
dc.date.available | 2017-12-21T17:03:47Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Selma Castell, Sergi. La dramatització històrica en la formación inicial de mestres. Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, 2017, núm. 85. | ca_CA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/171329 | |
dc.description.abstract | La dramatització històrica és un recurs d’innovació educativa que té capacitat per generar un treball cooperatiu i de participació activa dins de l’aula, vàlid per qualsevol etapa educativa, que permet incidir en el procés de formació de l’estudiantat i en el desenvolupament de les seues competències bàsiques. Dramatitzar la història permet fomentar la implicació en el propi aprenentatge de forma independent, alhora que introdueix l’organització de grups perquè tota l’aula esdevinga partícip dels continguts que es treballen i avaluen. La dramatització com a recurs didàctic permet un apropament singular a les tècniques i els mètodes de la recerca històrica i la metodologia científica, així com també un aprenentatge integral, interdisciplinar i significatiu. | ca_CA |
dc.description.abstract | Historical drama can be an innovative educational resource with which to build active participation in cooperative working in the classroom, impacting on the students’ education process and the development of their basic competences. It encourages students’ independent involvement in their own learning, but also introduces group organisation because the whole class participates in the content, first working on it together and then evaluating it. This proposal brings students into contact with the techniques and methods of historical research and scientific methodology, as well as providing holistic, interdisciplinary and meaningful learning. | ca_CA |
dc.format.extent | 9 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Centre d'Estudis Vall de Segó | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, 2017, núm. 85, p. 4 | ca_CA |
dc.rights | Copyright 2003 Quaderns Digitals. Todos los derechos reservados | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/ | * |
dc.subject | dramatització històrica | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge significatiu | ca_CA |
dc.subject | treball cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | historical drama | ca_CA |
dc.subject | meaningful learning | ca_CA |
dc.subject | cooperative working | ca_CA |
dc.title | La dramatització històrica en la formación inicial de mestres | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.identifier.doi | 1575-9393 | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
dc.relation.publisherVersion | http://www.quadernsdigitals.net/index.php?accionMenu=hemeroteca.VisualizaArticuloIU.visualiza&articulo_id=11467 | ca_CA |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
EDU_Articles [501]