Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSelma, Sergi
dc.date.accessioned2017-12-21T17:03:47Z
dc.date.available2017-12-21T17:03:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationSelma Castell, Sergi. La dramatització històrica en la formación inicial de mestres. Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, 2017, núm. 85.ca_CA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/171329
dc.description.abstractLa dramatització històrica és un recurs d’innovació educativa que té capacitat per generar un treball cooperatiu i de participació activa dins de l’aula, vàlid per qualsevol etapa educativa, que permet incidir en el procés de formació de l’estudiantat i en el desenvolupament de les seues competències bàsiques. Dramatitzar la història permet fomentar la implicació en el propi aprenentatge de forma independent, alhora que introdueix l’organització de grups perquè tota l’aula esdevinga partícip dels continguts que es treballen i avaluen. La dramatització com a recurs didàctic permet un apropament singular a les tècniques i els mètodes de la recerca històrica i la metodologia científica, així com també un aprenentatge integral, interdisciplinar i significatiu.ca_CA
dc.description.abstractHistorical drama can be an innovative educational resource with which to build active participation in cooperative working in the classroom, impacting on the students’ education process and the development of their basic competences. It encourages students’ independent involvement in their own learning, but also introduces group organisation because the whole class participates in the content, first working on it together and then evaluating it. This proposal brings students into contact with the techniques and methods of historical research and scientific methodology, as well as providing holistic, interdisciplinary and meaningful learning.ca_CA
dc.format.extent9 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherCentre d'Estudis Vall de Segóca_CA
dc.relation.isPartOfQuaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, 2017, núm. 85, p. 4ca_CA
dc.rightsCopyright 2003 Quaderns Digitals. Todos los derechos reservadosca_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/*
dc.subjectdramatització històricaca_CA
dc.subjectaprenentatge significatiuca_CA
dc.subjecttreball cooperatiuca_CA
dc.subjecthistorical dramaca_CA
dc.subjectmeaningful learningca_CA
dc.subjectcooperative workingca_CA
dc.titleLa dramatització històrica en la formación inicial de mestresca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doi1575-9393
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttp://www.quadernsdigitals.net/index.php?accionMenu=hemeroteca.VisualizaArticuloIU.visualiza&articulo_id=11467ca_CA
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem