La dramatització històrica en la formación inicial de mestres
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8017
comunitat-uji-handle3:10234/8616
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
La dramatització històrica en la formación inicial de mestresAutoría
Fecha de publicación
2017Editor
Centre d'Estudis Vall de SegóDOI
1575-9393Cita bibliográfica
Selma Castell, Sergi. La dramatització històrica en la formación inicial de mestres. Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, 2017, núm. 85.Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
http://www.quadernsdigitals.net/index.php?accionMenu=hemeroteca.VisualizaArticul ...Versión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPalabras clave / Materias
Resumen
La dramatització històrica és un recurs d’innovació educativa que té capacitat per generar un treball cooperatiu i de participació activa dins de l’aula, vàlid per qualsevol etapa educativa, que permet incidir en el ... [+]
La dramatització històrica és un recurs d’innovació educativa que té capacitat per generar un treball cooperatiu i de participació activa dins de l’aula, vàlid per qualsevol etapa educativa, que permet incidir en el procés de formació de l’estudiantat i en el desenvolupament de les seues competències bàsiques. Dramatitzar la història permet fomentar la implicació en el propi aprenentatge de forma independent, alhora que introdueix l’organització de grups perquè tota l’aula esdevinga partícip dels continguts que es treballen i avaluen. La dramatització com a recurs didàctic permet un apropament singular a les tècniques i els mètodes de la recerca històrica i la metodologia científica, així com també un aprenentatge integral, interdisciplinar i significatiu. [-]
Historical drama can be an innovative educational resource with which to build active participation in cooperative working in the classroom, impacting on the students’ education process and the development of their ... [+]
Historical drama can be an innovative educational resource with which to build active participation in cooperative working in the classroom, impacting on the students’ education process and the development of their basic competences. It encourages students’ independent involvement in their own learning, but also introduces group organisation because the whole class participates in the content, first working on it together and then evaluating it. This proposal brings students into contact with the techniques and methods of historical research and scientific methodology, as well as providing holistic, interdisciplinary and meaningful learning. [-]
Publicado en
Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, 2017, núm. 85, p. 4Derechos de acceso
Copyright 2003 Quaderns Digitals. Todos los derechos reservados
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- EDU_Articles [501]