Mostrar el registro sencillo del ítem
La història de vida com a recurs didàctic en l'educació d'adults
dc.contributor.author | Porcar Marmaneu, Lorena | |
dc.contributor.other | Ferrer Ripollés, María Montserrat | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2017-11-10T10:42:57Z | |
dc.date.available | 2017-11-10T10:42:57Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/169975 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present treball aborda la problemàtica que troben molts professors i mestres per desenvolupar la seua professió als Centres d’Educació d’Adults. Tot i que l’Educació d’Adults està dintre del nostre sistema educatiu, trobem que no respon a dues de les funcions que li han atorgat per llei: la formació sociocultural i l’educació compensatòria. Aquestes dues funcions van orientades, entre d’altres, a alumnes amb un perfil i característiques molt concretes: la nostra gent jubilada. Aquest projecte pretén oferir una eina didàctica per treballar les diferents àrees de coneixement amb aquest col·lectiu, com són la llengua i les ciències socials. En primer lloc, s’ofereix una perspectiva teòrico- argumentativa que estableix els aspectes de l’àrea de la llengua sobre els quals ens hem de centrar per a l’adquisició de la competència comunicativa. Com a fonamentació d’aquestes idees ens hem recolzat en diferents autors especialitzats en aquesta àrea de coneixement. En segon lloc, es proposa una eina diferent per treballar els textos narratius, com és la història de vida. Aquesta és especialment útil per la seua vinculació amb el vessant emotiu de l’alumnat, ja que ajuda a transmetre continguts molt específics de la llengua, com són la gramàtica pròpia del text narratiu i els mecanismes de producció de textos, però des d’una metodologia fortament motivadora. | ca_CA |
dc.format.extent | 47 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-SA | ca_CA |
dc.rights | Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | històries de vida | ca_CA |
dc.subject | educació d’adults | ca_CA |
dc.subject | unitat didàctica | ca_CA |
dc.subject | narració | ca_CA |
dc.title | La història de vida com a recurs didàctic en l'educació d'adults | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840