Aules obertes: junts millor
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Aules obertes: junts millorAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Benet-Gil, Alicia; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2017Editor
Universitat Jaume IResumen
En el present Treball de Fi de Grau es pretén aprofundir en la importància de la participació
familiar a l’aula. Així doncs, en primer lloc, es planteja un objectiu general que vertebrarà la
intervenció i que ... [+]
En el present Treball de Fi de Grau es pretén aprofundir en la importància de la participació
familiar a l’aula. Així doncs, en primer lloc, es planteja un objectiu general que vertebrarà la
intervenció i que consisteix a fomentar la participació familiar a través de la pràctica en l’aula de 4t
A de primària del col·legi Novenes de Calatrava de Borriana.
Per tal de dur a terme la proposta s’ha passat en primer lloc un qüestionari a les famílies per tal de
veure quina era la seua reacció i en conseqüència descobrir si era possible la posterior posada en
pràctica. En segon lloc, s’ha recollit informació després de cada intervenció on els familiars han
deixat un missatge reflectint les seues valoracions o propostes de millora. Igualment, s’ha seguit el
mateix procediment amb els alumnes i les mestres una vegada finalitzada la intervenció de les
famílies.
Després de valorar la informació obtinguda, cal dir que les famílies tenen disposició a participar i
han mostrat la seua satisfacció després de fer-ho però, unes de les principals barreres a les quals
atribueixen la no participació són l’horari laboral i també la falta de propostes per a fer activitats
conjuntes. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess