Mostrar el registro sencillo del ítem
Prototip de videojoc educatiu: el cicle integral de l'aigua FACSAcity
dc.contributor.author | Peñarroja Navarro, Javier | |
dc.contributor.other | Selma Castell, Sergi | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2017-11-09T11:16:32Z | |
dc.date.available | 2017-11-09T11:16:32Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/169953 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | El treball abordarà el procés de creació d’un videojoc didàctic anomenat FACSAcity, i patrocinat per l’empresa FACSA dirigit als centres educatius de secundària en el que es treballarà al voltant del Cicle Integral de l’Aigua. El Cicle Integral de l’Aigua compren quatre fases des de que l’aigua és captada fins al moment que l’aigua és depurada per a la seva reutilització: captació, potabilització, distribució i transport, i depuració. Durant aquestes quatre fases l’alumne ha d’experimentar el procés de gestió de l’aigua d’una població fictícia anomenada FACSAcity i conèixer de prop els diferents processos que hi ha en totes les fases. La tasca ací plasmada treballa en un projecte de creació del videojoc però el meu objectiu no ha sigut el de la creació com a tal sinó el de marcar les directrius que ha de seguir per a que el producte puga ser definit com a videojoc didàctic. Per a aquesta tasca, m’he basat en els continguts del decret 87/2015 del DOGV en el que s’estableix el currículum que ha de seguir l’Educació Secundària Obligatòria a la Comunitat Valenciana. Basat en aquest projecte es crearà un videojoc en el que l’alumne treballarà continguts de diverses assignatures i de diversos cursos per a donar un sentit transversal al producte i que puga ser efectiu a efectes educatius. La principal dificultat que aquest projecte ha tingut per a mi és el estar basat en el currículum d’ESO, ja que durant la carrera he estat treballant diferents decrets destinats a l’Educació Primària. | ca_CA |
dc.format.extent | 27 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | spa | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | TIC | ca_CA |
dc.subject | Educació Secundària Obligatòria | ca_CA |
dc.subject | Cicle Integral de l’Aigua | ca_CA |
dc.subject | Videojoc Educatiu | ca_CA |
dc.title | Prototip de videojoc educatiu: el cicle integral de l'aigua FACSAcity | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840