Mostrar el registro sencillo del ítem
Proposta d'una seqüència didàctica: creació d'un conte
dc.contributor.author | Murcia Talamantes, Berta | |
dc.contributor.other | Ferrer Ripollés, María Montserrat | |
dc.date.accessioned | 2017-10-30T10:37:53Z | |
dc.date.available | 2017-10-30T10:37:53Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/169673 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | A partir d’analitzar un llibre de text i la problemàtica que hi ha al voltant de l’estructura de les unitats didàctiques, l’objectiu d’aquest treball és la creació d’una seqüència didàctica diferent a la tradicional que podem trobar en qualsevol llibre de text. L’activitat final de la meua seqüència didàctica és la creació d’un conte i per a arribar a la creació d’aquest he realitzat, en primer lloc, un treball d’investigació al voltant de la problemàtica que trobem als llibres de text de llengües (concretament, he analitzat una unitat del llibre de valencià de la editorial Anaya dirigit a sisè de primària) i he observat la poca importància que se li dona a la reflexió gramatical i a l’estructura de les unitats didàctiques. I en segon lloc, presente la meua unitat didàctica, on mostre una sèrie d’activitats pràctiques per a poder realitzar l’activitat final: l’elaboració d’un conte. A més, hi ha apartats de teoria, per tal de facilitar als alumnes els continguts que van a aprendre. Per aplegar a aquest punt, els xiquets han de saber treballar les habilitats lingüístiques i posar-les en pràctica tant en l’aula com en la seua vida quotidiana. A més, a l’activitat final, he proposat una graella d’elaboració i avaluació per a que els alumnes tinguen una ajuda per a crear el seu conte i poder realitzar l’activitat pas a pas, sense deixar-se cap contingut. Per tant, en eixa mateixa graella, després es realitzarà l’avaluació de l’activitat ja que conté tots els aspectes que ha de tindre l’activitat final. En resum, la intenció és que els alumnes aprenguen la llengua de forma dinàmica, estant en contacte amb el seu ús lingüístic, posant en pràctica els continguts treballats i, com a conclusió, crear un conte. | ca_CA |
dc.format.extent | 31 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | unitat didàctica | ca_CA |
dc.subject | seqüència didàctica | ca_CA |
dc.subject | narració | ca_CA |
dc.subject | conte | ca_CA |
dc.subject | història | ca_CA |
dc.title | Proposta d'una seqüència didàctica: creació d'un conte | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840