Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMurcia Talamantes, Berta
dc.contributor.otherFerrer Ripollés, María Montserrat
dc.date.accessioned2017-10-30T10:37:53Z
dc.date.available2017-10-30T10:37:53Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/169673
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractA partir d’analitzar un llibre de text i la problemàtica que hi ha al voltant de l’estructura de les unitats didàctiques, l’objectiu d’aquest treball és la creació d’una seqüència didàctica diferent a la tradicional que podem trobar en qualsevol llibre de text. L’activitat final de la meua seqüència didàctica és la creació d’un conte i per a arribar a la creació d’aquest he realitzat, en primer lloc, un treball d’investigació al voltant de la problemàtica que trobem als llibres de text de llengües (concretament, he analitzat una unitat del llibre de valencià de la editorial Anaya dirigit a sisè de primària) i he observat la poca importància que se li dona a la reflexió gramatical i a l’estructura de les unitats didàctiques. I en segon lloc, presente la meua unitat didàctica, on mostre una sèrie d’activitats pràctiques per a poder realitzar l’activitat final: l’elaboració d’un conte. A més, hi ha apartats de teoria, per tal de facilitar als alumnes els continguts que van a aprendre. Per aplegar a aquest punt, els xiquets han de saber treballar les habilitats lingüístiques i posar-les en pràctica tant en l’aula com en la seua vida quotidiana. A més, a l’activitat final, he proposat una graella d’elaboració i avaluació per a que els alumnes tinguen una ajuda per a crear el seu conte i poder realitzar l’activitat pas a pas, sense deixar-se cap contingut. Per tant, en eixa mateixa graella, després es realitzarà l’avaluació de l’activitat ja que conté tots els aspectes que ha de tindre l’activitat final. En resum, la intenció és que els alumnes aprenguen la llengua de forma dinàmica, estant en contacte amb el seu ús lingüístic, posant en pràctica els continguts treballats i, com a conclusió, crear un conte.ca_CA
dc.format.extent31 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectunitat didàcticaca_CA
dc.subjectseqüència didàcticaca_CA
dc.subjectnarracióca_CA
dc.subjectconteca_CA
dc.subjecthistòriaca_CA
dc.titleProposta d'una seqüència didàctica: creació d'un conteca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem