Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorVives Pasies, Olga
dc.contributor.otherCantos Aldaz, Francisco Javier
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2017-10-06T18:28:43Z
dc.date.available2017-10-06T18:28:43Z
dc.date.issued2017-06-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/169267
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractAquest treball final de grau, té com objectiu realitzar un estudi del concepte d'aprenentatge basat en projectes, així com de les fases que el formen, per tal d'aplicar aquest mètode innovador en una aula de primer d'educació primària. A través d'aquesta recerca, es desitja trobar les fortaleses i les debilitats d'aquest mètode, ja que actualment encara compta amb algunes mancances, a causa de la seva aplicació reduïda en l'educació espanyola. Altrament, busca assabentar-se de la seva eficàcia a partir d'un cas pràctic, amb la finalitat d'extraure unes conclusions, a partir de la realització de comparacions amb altres mètodes tradicionals. Posteriorment, l'aplicació pràctica en l'aula, duta a terme, en una aula de primer de primària del col·legi, en el qual es va realitzar l’estada en pràctiques, tenia la finalitat de contrastar i verificar la validesa pròpia d'aquest nou mètode actiu, l'aprenentatge basat en projectes. Aquest mètode basa els seus principis bàsics en: el treball cooperatiu, l'aprenentatge significatiu, l’aprenentatge actiu, la motivació, l'interés personal i l'atenció a la diversitat.ca_CA
dc.description.abstractThe objective of this end of degree project is to carry out a study on the concept of learning based on projects, as well as of its phases, in order to apply this innovative method in a first year of primary education classroom. Through this research, I want to find out the strengths and the weaknesses of this method, since at present it still has some deficiencies, because nowadays it is not widely implemented in the Spanish education classrooms. Besides, its efficiency is tested through a practical case, with the purpose of extracting some conclusions by comparing it with other traditional methods. Later, its practical application in the classroom, carried out in a first year of primary education classroom in the school in which I was training, followed the purpose of contrasting and verifying the intrinsic validity of this new active learning method based on projects. It has these basic principles: cooperative work, meaningful learning, active learning, motivation, personal interest and diversity awareness.ca_CA
dc.format.extent31 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectinnovacióca_CA
dc.subjectaprenentatge basat en projectesca_CA
dc.subjectaprenentatge significatiuca_CA
dc.subjecttreball cooperatiuca_CA
dc.subjectmotivacióca_CA
dc.subjectinnovationca_CA
dc.subjectlearning based on projectsca_CA
dc.subjectsignificant learningca_CA
dc.subjectcooperative workca_CA
dc.subjectmotivationca_CA
dc.titleProposta d'innovació educativa, a partir de l'aplicació en l'aula de l'aprenentatge basat en projectes (ABPy)ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional