Mostrar el registro sencillo del ítem
La interdisciplinarietat de la música
dc.contributor.author | Del Salto Miró, Eduard | |
dc.contributor.other | Miralles-Bono, José Luis | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2017-10-03T17:27:17Z | |
dc.date.available | 2017-10-03T17:27:17Z | |
dc.date.issued | 2017-06-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/169198 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | This document is a final degree project that ends with the degree of primary school teacher with music mention. It has an experimental typology because it propose an educational action in the classroom together with two subjects. Those subjects are music and Spanish language. The approval of the law, «Llei Orgànica per a la Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE)», in the Spanish state has caused that the pillars of music in primary education stagger. For this reason, it is an opportunity for the artistic education to reinvent and use tools to guarantee everybody a musical training. As introduction, this paper deals with: a) The importance of music in primary education from a psychological, social, historical point of view, among other aspects; b) The three types of interdisciplinary with the advantages and disadvantages. The experimental activity has been done through an active and conflict resolution methodology. Finally, a task has been carried out to evaluate the acquired knowledge. Thus, the results were that 38% of students understood the interdisciplinary activity, 38% of students had doubts and a 24% did not understand this activity. To sum up, this a first step to make out of new form of educational approach based on global projects. | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest document és un Treball Final de Grau que finalitza els estudis de mestre/a d’educació primària en menció de música. Té una tipologia experimental perquè proposa una acció educativa a l’aula en forma conjunta en dues assignatures. Eixes assignatures són música i llengua castellana. L’aprovació de la llei, «Llei Orgànica per a la Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE)», en l’Estat espanyol ha provocat que els pilars de la música en l’educació primària es trontollen. Per aquest motiu, és una oportunitat per a que l’Educació Artística es reinvente i utilitze ferramentes per garantir una formació musical per a tots i totes. En l’escrit es tracta la importància de la música en l’Educació Primaria i s’analitza des d’un punt de vista psicològic, social i històric, entre altres, com a forma d’introducció. Seguidament, es defineix la interdisciplinarietat, s’analitzen els seus tres tipus i també, les seues avantatges i desavantatges. L’activitat experimental s’ha portat a terme mitjançant una metodologia activa i de resolució de problemes, finalment s’ha realitzat una pràctica per avaluar els coneixements adquirits. Un 38% de l’alumnat ha comprès l’activitat interdisciplinar, un altre 38% té dubtes i un 24% no ha comprés l’activitat. Aquest és un primer pas per fer força a una nova forma del plantejament educatiu basat en projectes globals. | ca_CA |
dc.format.extent | 17 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | music | ca_CA |
dc.subject | education | ca_CA |
dc.subject | interdisciplinary | ca_CA |
dc.subject | spanish language | ca_CA |
dc.subject | música | ca_CA |
dc.subject | educació | ca_CA |
dc.subject | interdisciplinarietat | ca_CA |
dc.subject | llengua castellana | ca_CA |
dc.title | La interdisciplinarietat de la música | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840