Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorDel Salto Miró, Eduard
dc.contributor.otherMiralles-Bono, José Luis
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2017-10-03T17:27:17Z
dc.date.available2017-10-03T17:27:17Z
dc.date.issued2017-06-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/169198
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractThis document is a final degree project that ends with the degree of primary school teacher with music mention. It has an experimental typology because it propose an educational action in the classroom together with two subjects. Those subjects are music and Spanish language. The approval of the law, «Llei Orgànica per a la Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE)», in the Spanish state has caused that the pillars of music in primary education stagger. For this reason, it is an opportunity for the artistic education to reinvent and use tools to guarantee everybody a musical training. As introduction, this paper deals with: a) The importance of music in primary education from a psychological, social, historical point of view, among other aspects; b) The three types of interdisciplinary with the advantages and disadvantages. The experimental activity has been done through an active and conflict resolution methodology. Finally, a task has been carried out to evaluate the acquired knowledge. Thus, the results were that 38% of students understood the interdisciplinary activity, 38% of students had doubts and a 24% did not understand this activity. To sum up, this a first step to make out of new form of educational approach based on global projects.ca_CA
dc.description.abstractAquest document és un Treball Final de Grau que finalitza els estudis de mestre/a d’educació primària en menció de música. Té una tipologia experimental perquè proposa una acció educativa a l’aula en forma conjunta en dues assignatures. Eixes assignatures són música i llengua castellana. L’aprovació de la llei, «Llei Orgànica per a la Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE)», en l’Estat espanyol ha provocat que els pilars de la música en l’educació primària es trontollen. Per aquest motiu, és una oportunitat per a que l’Educació Artística es reinvente i utilitze ferramentes per garantir una formació musical per a tots i totes. En l’escrit es tracta la importància de la música en l’Educació Primaria i s’analitza des d’un punt de vista psicològic, social i històric, entre altres, com a forma d’introducció. Seguidament, es defineix la interdisciplinarietat, s’analitzen els seus tres tipus i també, les seues avantatges i desavantatges. L’activitat experimental s’ha portat a terme mitjançant una metodologia activa i de resolució de problemes, finalment s’ha realitzat una pràctica per avaluar els coneixements adquirits. Un 38% de l’alumnat ha comprès l’activitat interdisciplinar, un altre 38% té dubtes i un 24% no ha comprés l’activitat. Aquest és un primer pas per fer força a una nova forma del plantejament educatiu basat en projectes globals.ca_CA
dc.format.extent17 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectmusicca_CA
dc.subjecteducationca_CA
dc.subjectinterdisciplinaryca_CA
dc.subjectspanish languageca_CA
dc.subjectmúsicaca_CA
dc.subjecteducacióca_CA
dc.subjectinterdisciplinarietatca_CA
dc.subjectllengua castellanaca_CA
dc.titleLa interdisciplinarietat de la músicaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional