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dc.contributor.authorGarcía-Tizón Sánchez, Carla
dc.contributor.authorVicent Pérez, Laura
dc.contributor.otherFanjul Peyró, Carlos
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.date.accessioned2017-09-08T07:17:17Z
dc.date.available2017-09-08T07:17:17Z
dc.date.issued2017-06-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/168628
dc.descriptionTreball Final de Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Codi: PU0932. Curs acadèmic: 2016/2017ca_CA
dc.description.abstractThe current Communication Plan aims to modify the corporative identity of UJI Motorsport to increase its public visibility in order to reach a better communication among its stakeholders. UJI Motorsport is a team which competes in Formula Student, the Europe's most established educational motorsport competition. The format of the event is such that it provides an ideal opportunity for hundreds of students to test, demonstrate and improve their capabilities to deliver a complex and integrated product in the demanding environment of a motorsport competition. Despite the importance of the competition and its impact either in both motoring and college sector, UJI Motorsport did not have a Communication Department until few months ago. That is why no one managed its corporate. They did not even have a clearly defined identity to follow which would have help them to be in the top mind of their stakeholders. In consequence, from the Communication Department different actions addressed to each stakeholder are suggest. Those actions, will modify the team’s identity in almost every way possible, they will communicate all those changes outwardly and they will help team members to embrace them.ca_CA
dc.description.abstractEl present Pla de Comunicació té com a objectius principals modificar la identitat corporativa per a donar a conèixer UJI Motorsport i aconseguir per mitjà d'ella una millor comunicació entre els seus diferents públics. UJI Motorsport és un equip que competeix en Formula Student, la competició estudiantil de motor més important d'Europa. En l'actualitat s'enfronten més d'un centenar d'equips internacionals cada any, creant l'escenari ideal perquè els estudiants demostren i avaluen les seues capacitats per a oferir un producte complex i integrat en l'exigent entorn d'una competició automobilística. Malgrat la importància de la competició i la seua repercussió, tant en el sector automobilístic com en l'àmbit universitari, fins fa tan sols uns mesos UJI Motorsport no contaba amb un departament de comunicació que gestionara tots els intangibles relacionats amb la comunicació corporativa. Pel mateix motiu, ni tan sols existia una identitat definida que els fera assentar la forma de procedir de l'equip i posicionar-se com un actiu destacat entre els seus públics. Per tot això, des del departament de comunicació de l'equip es proposen diferents accions destinades a cadascun dels públics. Accions que aniran des de la modificació de la identitat en tots els seus vessants, fins a donar a conèixer externament tots els canvis duts a terme o la interiorització per part dels membres de l'equip dels nous elements corporatius.ca_CA
dc.description.abstractEl presente Plan de Comunicación tiene como objetivos principales modificar la identidad corporativa para dar a conocer UJI Motorsport y conseguir mediante ella una mejor comunicación entre sus diferentes públicos. UJI Motorsport es un equipo que compite en Formula Student, la competición estudiantil de motor más importante de Europa. En la actualidad se enfrentan más de un centenar de equipos internacionales cada año creando el escenario ideal para que los estudiantes demuestren y evalúen sus capacidades para ofrecer un producto complejo e integrado en el exigente entorno de una competición automovilística. Pese a la importancia de la competición y su repercusión tanto en el sector automovilístico como en el ámbito universitario, hasta hace tan solo unos meses UJI Motorsport carecía de un departamento de comunicación que gestionara todos los intangibles relacionados con la comunicación corporativa. Por el mismo motivo, ni siquiera existía una identidad definida que les hiciera asentar la forma de proceder del equipo y posicionarse como un activo destacado entre sus públicos. Por todo ello, desde el departamento de comunicación del equipo se proponen diferentes acciones destinadas a cada uno de los públicos. Acciones que irán desde la modificación de la identidad en todas sus vertientes, hasta dar a conocer externamente todos los cambios llevados a cabo o la interiorización por parte de los miembros del equipo de los nuevos elementos corporativos.ca_CA
dc.format.extent145 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Publicitat i Relacions Públiquesca_CA
dc.subjectGrado en Publicidad y Relaciones Públicasca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Advertising and Public Relationsca_CA
dc.subjectCommunication Planca_CA
dc.subjectUJI Motorsportca_CA
dc.subjectFormula Studentca_CA
dc.subjectIdentityca_CA
dc.subjectCorporate communicationca_CA
dc.subjectMotor racingca_CA
dc.subjectPlà de Comunicacióca_CA
dc.subjectIdentitatca_CA
dc.subjectComunicació corporativaca_CA
dc.subjectAutomobilismeca_CA
dc.subjectPlan de Comunicaciónca_CA
dc.subjectIdentidadca_CA
dc.subjectComunicación corporativaca_CA
dc.subjectAutomovilismoca_CA
dc.titlePlan de Comunicación UJI Motorsportca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


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