Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorLinares Vayo, Isabel
dc.contributor.otherCorchado Badía, Juan Miguel
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2017-09-07T11:07:58Z
dc.date.available2017-09-07T11:07:58Z
dc.date.issued2017-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/168616
dc.descriptionTreball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2016-2017ca_CA
dc.description.abstractEl següent Treball de Fi de Grau tracta d’investigar la participació i les relacions que existeixen avui en dia entre la família i l’escola en el centre escolar. Per tant, es fa necessari analitzar i conèixer els dos agents, ja que són els principals pilars de l’educació dels xiquets i xiquetes així com els primers agents socialitzadors d'aquests, i repercuteixen directament en la responsabilitat d’educar-los. En la primera part del treball, s’exposa a mode d’introducció el concepte de participació i de la família, així com la seua importància i els beneficis que deriven d’aquesta relació, des de l’opinió i els arguments de diversos autors. En la segona part, es porta a terme una investigació mitjançant la tècnica d’entrevistes. És a partir d’aquest instrument on s’obtenen una sèrie de resultats referents amb la participació de l’escola per part de les famílies i les opinions d’aquestes, així com la de les mestres i la meua al respecte des de els dos punts de vista tant com a mare i com a mestra. I per últim s’exposen i analitzen els resultats obtinguts en les entrevistes i es fa una reflexió final a mode de conclusions.ca_CA
dc.description.abstractThe aim of this paper is to investigate the involvement and relationships existing today between families and schools. These two agents are paramount pillars of children education. For this reason it is necessary to analyze and know them since they are the first socializing agents for children and directly affect the responsibility to educate them. In the first part, the importance of the concepts of 'participation' and 'family' are explained together with the benefits arising from their relationship according to some opinions of different authors. In the second part, an investigation through interviews is implemented. From this process a series of results are obtained regarding the families participation in the school and the opinions of these, together with those of the teachers and my own ones as a mother and teacher. To conclude, the results of the interviews are presented and analyzed and a final consideration is made.ca_CA
dc.format.extent25 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectfamíliaca_CA
dc.subjectescolaca_CA
dc.subjecteducacióca_CA
dc.subjectparticipacióca_CA
dc.subjectrelacióca_CA
dc.subjectfamilyca_CA
dc.subjectschoolca_CA
dc.subjecteducationca_CA
dc.subjectparticipationca_CA
dc.subjectrelationshipsca_CA
dc.titleLa participació de les famílies en l’escola des de diversos punts de vistaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem