Mostrar el registro sencillo del ítem
La participació de les famílies en l’escola des de diversos punts de vista
dc.contributor.author | Linares Vayo, Isabel | |
dc.contributor.other | Corchado Badía, Juan Miguel | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2017-09-07T11:07:58Z | |
dc.date.available | 2017-09-07T11:07:58Z | |
dc.date.issued | 2017-06-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/168616 | |
dc.description | Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2016-2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | El següent Treball de Fi de Grau tracta d’investigar la participació i les relacions que existeixen avui en dia entre la família i l’escola en el centre escolar. Per tant, es fa necessari analitzar i conèixer els dos agents, ja que són els principals pilars de l’educació dels xiquets i xiquetes així com els primers agents socialitzadors d'aquests, i repercuteixen directament en la responsabilitat d’educar-los. En la primera part del treball, s’exposa a mode d’introducció el concepte de participació i de la família, així com la seua importància i els beneficis que deriven d’aquesta relació, des de l’opinió i els arguments de diversos autors. En la segona part, es porta a terme una investigació mitjançant la tècnica d’entrevistes. És a partir d’aquest instrument on s’obtenen una sèrie de resultats referents amb la participació de l’escola per part de les famílies i les opinions d’aquestes, així com la de les mestres i la meua al respecte des de els dos punts de vista tant com a mare i com a mestra. I per últim s’exposen i analitzen els resultats obtinguts en les entrevistes i es fa una reflexió final a mode de conclusions. | ca_CA |
dc.description.abstract | The aim of this paper is to investigate the involvement and relationships existing today between families and schools. These two agents are paramount pillars of children education. For this reason it is necessary to analyze and know them since they are the first socializing agents for children and directly affect the responsibility to educate them. In the first part, the importance of the concepts of 'participation' and 'family' are explained together with the benefits arising from their relationship according to some opinions of different authors. In the second part, an investigation through interviews is implemented. From this process a series of results are obtained regarding the families participation in the school and the opinions of these, together with those of the teachers and my own ones as a mother and teacher. To conclude, the results of the interviews are presented and analyzed and a final consideration is made. | ca_CA |
dc.format.extent | 25 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | família | ca_CA |
dc.subject | escola | ca_CA |
dc.subject | educació | ca_CA |
dc.subject | participació | ca_CA |
dc.subject | relació | ca_CA |
dc.subject | family | ca_CA |
dc.subject | school | ca_CA |
dc.subject | education | ca_CA |
dc.subject | participation | ca_CA |
dc.subject | relationships | ca_CA |
dc.title | La participació de les famílies en l’escola des de diversos punts de vista | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840