El discurso publicitario: núcleo de la comunicación transmedia
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/168424/Marzal_Casero.pdf.jpg?sequence=11&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/28809
comunitat-uji-handle4:10234/168423
REVISTESMetadades
Títol
El discurso publicitario: núcleo de la comunicación transmediaData de publicació
2017Editor
AdComunica, Asociación para el desarrollo de la comunicación; Universitat Jaume I. Departamento de Ciencias de la ComunicaciónISSN
2174-0992; 2254-2728Cita bibliogràfica
MARZAL FELICI, Javier; CASERO-RIPOLLÉS, Andreu. Editorial: El discurso publicitario: núcleo de la comunicación transmedia. adComunica. Revista Científica de Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, 2017, no 14, p. 11-19.Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleParaules clau / Matèries
Resum
Editorial y presentación de los contenidos del número 14.
Publicat a
adComunica. Revista Científica de Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, 2017, no 14Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- COM_Articles [824]
- adComunica_2017_no. 14 [19]
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: