Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMonferrer, Aina
dc.date.accessioned2017-06-21T09:59:11Z
dc.date.available2017-06-21T09:59:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1130-4235
dc.identifier.issn2340-4787
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/168056
dc.description.abstractcol·laboració amb la Universitat Jaume I. Després de parlar d’arquitectura i de medicina en els números anteriors, ara ens centrem en la literatura com a eina d’ensenyament. La perspectiva escollida per acotar aquest ampli tema ha estat la discriminació, que pot afectar tant a llengües i literatures amb pocs parlants com a les que en tenen molts, però que en determinats contextos són minoritàries. Seria el cas de les literatures gallega i africana i de l’espanyol al Brasil, però també el del català a França o al Regne Unit.ca_CA
dc.format.extent5 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherAgrupació Borrianenca de Culturaca_CA
dc.relation.isPartOfAnuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística, 2017, núm. 28ca_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectliteraturaca_CA
dc.subjectensenyamentca_CA
dc.subjectdidáctica de la literaturaca_CA
dc.subjectliteraturaca_CA
dc.subjectenseñanzaca_CA
dc.subjectdidàctica de la literaturaca_CA
dc.subjectdidactis of literatureca_CA
dc.subjectliteratureca_CA
dc.subjectteachingca_CA
dc.subjectlittératureca_CA
dc.subjectenseignementca_CA
dc.subjectdidactique de la littératureca_CA
dc.titlePròlegca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/Anuari.2017.28.1
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • Any 2017 - Núm. XXVIII [10]
    Literatura i ensenyament de llengües. Propostes, escriptors i contextos minoritaris o transfronterers

Mostrar el registro sencillo del ítem