Mostrar el registro sencillo del ítem
Materials didàctics fonamentats en metodologies actives i aprenentatge basat en problemes (ABP). Biologia, 2n de Batxillerat
dc.contributor | Meseguer Costa, Sergio | |
dc.contributor.author | Puig Pitarch, Carmen | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2017-03-07T11:45:29Z | |
dc.date.available | 2017-03-07T11:45:29Z | |
dc.date.issued | 2016-06-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/166526 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2015/2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | Els ràpids i creixents canvis socials i tecnològics suscitats en els darrers anys han generat un replantejament de les metodologies d’ensenyament-aprenentatge. Per això, cada vegada més, s’estan implementant metodologies diferents al model més convencional, unidireccional i expositiu, i que es caracteritzen pel treball actiu i cooperatiu a l’efecte d’aconseguir un aprenentatge competencial, significatiu i durador. Per això, en el present Treball Final de Màster, emmarcat dins de la modalitat 6 anomenada materials didàctics, es recullen un seguit de recursos per a l’assignatura de Biologia de 2n de Batxillerat, emprant, fonamentalment, l’aprenentatge basat en problemes (ABP) com a estratègia metodològica amb l’objectiu principal de dissenyar recursos didàctics emprant metodologies actives que inciten a la major participació de l’alumnat en el procés d’ensenyament-aprenentatge fomentant així un aprenentatge competencial, durador, autodirigit i d’integració. En concret, s’ofereixen un total de deu activitats i recursos didàctics, inserits en el Bloc de Microbiologia, i que, a partir de la resolució grupal de problemes del món real presentats pel docent, del treball en laboratori, role playing o del treball cooperatiu, i d’una avaluació integral, diversificada i continua, pretén un aprenentatge integral i competencial per l’alumnat, adequat i eficient per afrontar, amb màximes garanties, les proves d’accés a la universitat i la futura vida acadèmica i laboral. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | Enseñanza de la biología | ca_CA |
dc.subject | Metodologías activas | ca_CA |
dc.subject | Aprendizaje cooperativo | ca_CA |
dc.subject | Enseñanza-Aprendizaje | ca_CA |
dc.subject.other | Aprenentatge actiu | ca_CA |
dc.subject.other | Biologia | ca_CA |
dc.subject.other | Ensenyament | ca_CA |
dc.title | Materials didàctics fonamentats en metodologies actives i aprenentatge basat en problemes (ABP). Biologia, 2n de Batxillerat | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809