Teaching and Learning Vocabulary: False Friends.
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Teaching and Learning Vocabulary: False Friends.Autoria
Tutor/Supervisor
Navarro Ferrando, IgnasiTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'Estudis AnglesosData de publicació
2016-07-20Editor
Universitat Jaume IResum
This research focuses on the teaching and learning process of vocabulary in class, more specifically the learning of false friends.
This study details the use of a didactic unit and it analyses its implementation and ... [+]
This research focuses on the teaching and learning process of vocabulary in class, more specifically the learning of false friends.
This study details the use of a didactic unit and it analyses its implementation and the impact that it has in our students.
In short, what we want to achieve through this work is to reflect on the teaching and learning process of false friends and, specifically, to analyse the potential of the method in order to improve the students’ knowledge and motivation for learning [-]
Paraules clau / Matèries
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripció
Treball de Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP419. Curs acadèmic 2015-2016
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess