La crisi geomètrica a les matemàtiques de l'ESO
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
La crisi geomètrica a les matemàtiques de l'ESOAutoría
Tutor/Supervisor
Castelló Benavent, JoaquínTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament de MatemàtiquesFecha de publicación
2016-11-24Editor
Universitat Jaume IResumen
Als currículums de l’Educació Secundària, en quant a l’assignatura de matemàtiques respecta, la part dedicada a la Geometria ha perdut molt de pes. A la major part de les aules, s’ha decantat cap a la part més mecànica ... [+]
Als currículums de l’Educació Secundària, en quant a l’assignatura de matemàtiques respecta, la part dedicada a la Geometria ha perdut molt de pes. A la major part de les aules, s’ha decantat cap a la part més mecànica de les matemàtiques, com ho són els algorismes i les fórmules. A més, la resolució de problemes, el raonament lògic i la comprensió conceptual estan quasi extingides. Juntament amb l’Estadística, la Geometria és una de les parts del temari a la que es dedica menys temps. És per això pel que al llarg d’aquest treball analitzarem les causes d’aquesta tendència, la importància real d’aquesta assignatura a l’Educació Secundària i buscarem alternatives per a incrementar el seu ús a les aules. [-]
Nowadays, Mathematics subject has lost too much importance in Secondary School study programmes. At classes, Maths are now more mechanical that they used to be, basing almost everything in algorithms and methods. ... [+]
Nowadays, Mathematics subject has lost too much importance in Secondary School study programmes. At classes, Maths are now more mechanical that they used to be, basing almost everything in algorithms and methods. Furthermore, problem solving, logical reasoning and conceptual understanding are quite expiring. Geometry and Statistics subjects are some of the units which teachers spend less time teaching them. For this reason, in this project we will analyse the main causes of this trend, the real importance of this subject at Secondary School and we will look for another choices to increase Geometry uses at classes. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | Geometria | Raonament lògic | Tendència | Extingides | Alternatives | Geometry | Logical reasoning | Trend | Expiring | Choices
Descripción
Treball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs acadèmic 2015-2016
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess