Actituds dels docents cap a la diversitat cultural
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Actituds dels docents cap a la diversitat culturalAutoría
Tutor/Supervisor
Sales Ciges, AuxiliadoraTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2016-06-21Editor
Universitat Jaume IResumen
Avui en dia tant la societat com les escoles estan caracteritzades per la multiculturalitat i per tal de poder enriquir-nos al màxim d´aquesta, sorgeix l´Educació Intercultural. Aquesta nova política parteix d´un ... [+]
Avui en dia tant la societat com les escoles estan caracteritzades per la multiculturalitat i per tal de poder enriquir-nos al màxim d´aquesta, sorgeix l´Educació Intercultural. Aquesta nova política parteix d´un concepte de cultura més dinàmic i canviant i a més, posa especial èmfasi en les relacions entre les diferents cultures, mitjançant el diàleg. Així doncs, la diversitat cultural és una realitat present en l´àmbit educatiu la qual dóna una oportunitat d´enriquiment moral i una oportunitat professional per a buscar noves metodologies i estratègies, però per a què aquesta resulti enriquidora, és necessària saber-la tractar. Per tant, és necessari destacar el rol de l´educador i educadora, ja que la manera de com interpretar i com tractar aquesta diversitat en l´aula és un aspecte fonamental per tal d´arribar a una societat verdaderament intercultural, deixant a banda les actituds negatives com els estereotips o prejudicis cap a certes persones o grups. Concretament, el present treball es centra en una investigació sobre la realitat cultural existent en l´escola CEIP Cervantes Dualde de Betxí. Es busca conèixer les percepcions i les actituds dels docents cap a la diversitat cultural existent en les aules d´educació primària, mitjançant un estudi de cas. Aquest inclourà qüestionaris, entrevistes i observacions realitzades a diferents aules de primària, per intentar traure el màxim profit dels resultats. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2015-2016
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: