Eduquem amb sostenibilitat
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Eduquem amb sostenibilitatAutoria
Tutor/Supervisor
Meseguer Costa, SergioTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi NaturalData de publicació
2016-07-18Editor
Universitat Jaume IResum
L’objectiu d’aquest Treball Final de Màster és aproximar el concepte de sostenibilitat i química
sostenible als i les alumnes de 3r
d’ESO de Física i Química. Per a dur a terme aquest objectiu
general s’han ... [+]
L’objectiu d’aquest Treball Final de Màster és aproximar el concepte de sostenibilitat i química
sostenible als i les alumnes de 3r
d’ESO de Física i Química. Per a dur a terme aquest objectiu
general s’han desenvolupat diferents materials didàctics, dos per a cadascun dels blocs del
cúrriculum que conforma l’assignatura de Física i Química de 3r
d’ESO segons la Llei Orgànica de
Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE). Aquests materials didàctics també pretenen aconseguir
que es duguen a terme els diferents objectius específics d’aquest TFM que són que els i les alumnes
coneguen les normes de seguretat al laboratori així com el material de laboratori adient considerant
els 12 principis de la Química Sostenible, que els i les alumnes desenvolupen a seua capacitat per a
treballar en grups cooperatius auxí com que apliquen les ferramentes TIC en el seu procés
d’aprenentatge. Per a aconseguir aquests objectius s’utilitzaran diferents metodologies
d’aprenentatge actiu com el treball cooperatiu, l’aprenentatge per indagació, l’estudi de casos i
l’aprenentatge basat en problemes així com també es durà a terme un debat. A més a més també es
farà ús de les Ferramentes TIC: s’elaborarà una Webquest i una Miniquest i el Google Sites tindrà
gran importància la major part de les Tasques preparades.
Pel que fa a l’avaluació, es durà a terme una avaluació formadora i el procés d’aprenentatge serà
avaluat a l’inici, durant el procés i al finalitzar la tasca (avaluació formativa). Per a realitzar
l’avaluació s’utilitzaran diferents instruments d’avaluació com ara les rúbriques i una base
d’orientació. [-]
Paraules clau / Matèries
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | Sostenibilidad | Desarrollo sostenible | Educación medioambiental | Aprendizaje activo | Evaluación educativa | Química sostenible | Desenvolupament sostenible | Educació ambiental | Aprenentatge actiu | Avaluació educativa | Química verda
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2015/2016
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess