La poesia en el segon cicle d’Educació Infantil
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
La poesia en el segon cicle d’Educació InfantilAuthor (s)
Tutor/Supervisor
Porcar Mallén, Núria; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióDate
2016-06-20Publisher
Universitat Jaume IAbstract
El present Treball Final de Grau té com a objectiu fer una proposta professionalitzadora per als
docents del Centre Educatiu “Ntra. Sra. de la Consolación” de Benicarló (Castelló), on he realitzat
el Pràcticum II. ... [+]
El present Treball Final de Grau té com a objectiu fer una proposta professionalitzadora per als
docents del Centre Educatiu “Ntra. Sra. de la Consolación” de Benicarló (Castelló), on he realitzat
el Pràcticum II. L’observació del potencial de la poesia en un centre amb alumnes de 5 i 6 anys és
el que va portar a voler investigar pel que fa als beneficis de la poesia en edats primerenques. Per
a justificar aquesta proposta i la rellevància del tema, s’ha fet una revisió teòrica sobre els
beneficis que aporta treballar la poesia amb els alumnes del segon cicle d’Educació Infantil. Els
resultats obsessos mitjançant l’observació directa i uns petits qüestionaris van mostrar que el
principal problema era la formació i la falta de recursos. Per a afrontar aquesta dificultat, es
proposa als docents, participar en un programa en el qual se’ls donarà la informació necessària
per a treballar la poesia a les seues aules. [-]
This Degree Final Project aims to make a professional proposal for teachers of the center "Ntra
Sra. de la Consolación" Benicarló (Castellón), where I have made the Practicum II. The
observation of potential poetry ... [+]
This Degree Final Project aims to make a professional proposal for teachers of the center "Ntra
Sra. de la Consolación" Benicarló (Castellón), where I have made the Practicum II. The
observation of potential poetry in a school with students of 5 and 6 years is leading to want to
inquire as to the benefits of poetry at an early age. To justify this proposal and the relevance of the
topic, it has done a theoretical review on the benefits poetry work with second cycle of Early
Childhood Education students. The results obtained by direct observation and small questionnaires
showed that the main problem was the lack of teachers training and resources. To address this
difficulty, it is proposed to participate in a program that will be given the information necessary to
work poetry in their classrooms. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2015-2016
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess