Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorLópez Font, Lorena
dc.contributor.authorTolosa Grau, Anna
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.date.accessioned2016-10-10T07:24:49Z
dc.date.available2016-10-10T07:24:49Z
dc.date.issued2016-06-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/163516
dc.descriptionTreball final de Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Codi: PU0932. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractEl següent treball ha estat elaborat tenint en compte el món tan globalitzat i altament competitiu en el que vivim, on el tangible deixa de ser un valor diferencial en les empreses per passar a ser-ho l’intangible. Ja no sols existeixen els productes i serveis, sinó que ara la comunicació entra en joc i de manera protagonista, treballar la imatge i la marca correctament suposa un valor afegit per a les empreses que ajuda a posicionar, a diferenciar i sobretot a guiar per tenir coherència. També l’aparició d’Internet ha suposat un gran canvi en la manera d’actuar i organitzar a la societat, cosa que per al Xaloc i per a les empreses en general és una oportunitat. Durant el període universitari, hem treballat per a diferents clients, però mai per a un negoci doble, per això aquest treball suposa un repte major. L’empresa de la qual estem parlant es tracta del Xaloc pizzeria pastisseria (La Sénia, Tarragona), de matí és una pastisseria cafeteria i de nit una pizzeria, tot al mateix establiment, però interiorment separat. El Xaloc mai ha treballat la seva comunicació, d’aquí que tingui diverses errades corporatives, la més destacable la de tenir 4 logotips. Amb aquest pla de comunicació, el que pretenem és corregir totes aquestes errades corporatives que a llarg termini suposarien un greu problema per a l’empresa, al mateix temps que encaminar el negoci a través de la comunicació per exprimir al màxim el seu potencial. També busquem donar-li visibilitat i posicionar-la per obtenir rellevància i notorietat, sempre tenint present els recursos d’aquest negoci per aconseguir un pla de comunicació el més viable possible.ca_CA
dc.format.extent123 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Publicitat i Relacions Públiquesca_CA
dc.subjectGrado en Publicidad y Relaciones Públicasca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Advertising and Public Relationsca_CA
dc.subjectPla de comunicacióca_CA
dc.subjectComunicació corporativaca_CA
dc.subjectImatgeca_CA
dc.subjectValors Intangibleca_CA
dc.subjectEstratègiaca_CA
dc.titlePla de comunicació: Xaloc Pizzeria Pastisseriaca_CA
dc.title.alternativeCommunication plan: Xaloc Pizzeria Pastisserica_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-CompartirIgual 4.0 España