Mostrar el registro sencillo del ítem
El pati com a espai educatiu: una nova mirada
dc.contributor | Salvador Bauzà, Miguel | |
dc.contributor.author | Segarra Roig, Roser | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-09-20T08:42:39Z | |
dc.date.available | 2016-09-20T08:42:39Z | |
dc.date.issued | 2016-06-24 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/162691 | |
dc.description | Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest projecte té dos objectius principals, el primer d’ells tractar d’apropar l’espai físic, que entenem com a pati, a experiències educatives durant les hores lectives. Per una altra banda, busca el desenvolupament d’experiències simbòliques durant l’hora del pati amb la finalitat de desenvolupar la creativitat i la imaginació dels alumnes. Es considera el pati un espai educatiu més del centre, el qual, ens pot oferir grans avantatges com l’aproximació a la naturalesa i els beneficis d’aquesta per als alumnes, la seua superfície amplia i flexible, etc. Per a la posta en pràctica d’aquest, s’utilitzarà la metodologia per tallers, la qual permetrà entendre altres espais, distints a l’aula, com és el pati, com a espais de creixement i d’aprenentatge. Així mateix, es mostren un conjunt de propostes d’activitats per a realitzar durant aquests tallers, les quals, procuraran un aprenentatge per descobriment mitjançant l’experimentació del alumnes. Aquestes, seran guiades i dissenyades pels mestres, tenint en compte el context i les característiques del centre i dels alumnes. Per una altra banda, es proposen materials i prototips d’activitats per a la seua implantació i utilització a l’hora del pati. Es considera que aquesta alternança entre les aules i la superfície del pati, ajudarà als alumnes a prendre una actitud i una concepció del pati com a un espai educatiu més del centre, que es completarà amb la estimulació de la imaginació i la creativitat i l’aplicació lliure dels coneixements adquirits mitjançant els tallers, obtenint així una educació integral. | ca_CA |
dc.format.extent | 27 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Pati | ca_CA |
dc.subject | Espai educatiu | ca_CA |
dc.subject | Tallers | ca_CA |
dc.title | El pati com a espai educatiu: una nova mirada | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840