Treballar l’expressió corporal amb l’Aprenentatge-servei en Educació Infantil : recuperació de cançons tradicionals i creació de balls
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/162334/TFG_Oset_Palomo%2c_Maria.pdf.jpg?sequence=9&isAllowed=y)
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
Treballar l’expressió corporal amb l’Aprenentatge-servei en Educació Infantil : recuperació de cançons tradicionals i creació de ballsAuthor (s)
Tutor/Supervisor
Gil Gómez, JesúsTutor/Supervisor; University.Department
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióDate
2016-06-23Publisher
Universitat Jaume IAbstract
Aquest treball té com a objectiu treballar l’Expressió Corporal (EC) amb l’alumnat de 5 anys
mitjançant la interpretació de cançons tradicionals del poble de Betxí recopilades a través d’una
aplicació de la metodologia ... [+]
Aquest treball té com a objectiu treballar l’Expressió Corporal (EC) amb l’alumnat de 5 anys
mitjançant la interpretació de cançons tradicionals del poble de Betxí recopilades a través d’una
aplicació de la metodologia de l’Aprenentatge-Servei (APS). Els xiquets i xiquetes aprendran
continguts acadèmics al mateix temps que oferiran un benefici social a la comunitat. En la
intervenció ha participat l’alumnat de 5 anys de l’aula “els caragols” del Col·legi Cervantes J.
Dualde de Betxí.. S’ha realitzat una recopilació de cançons tradicionals del poble, adaptant-les a
les característiques de l’alumnat. S’ha necessitat l’ajuda d’una mestra per poder gravar el so de
les cançons, amb la guitarra i la seua veu. La recopilació de les cançons tradicionals s’ha
completat amb la creació de coreografies específiques, treballades en sessions d’EC. Cal destacar
la participació i implicació de l’alumnat en l’execució del programa d’intervenció. Durant la
realització del programa s’han gravat vídeos, utilitzats després per realitzar un recopilatori de les
sessions. Aquest treball s’ha compartit en l’àmbit educatiu amb l’escola, perquè tinguen un recurs
per treballar l’EC. En l’àmbit social, amb l’Ajuntament per poder tindre un recull de les cançons
tradicionals del poble, ja que aquest patrimoni s’està perdent i mitjançant la intervenció es
recupera una part. [-]
Subject
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1040. Curs: 2015/2016
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
The following license files are associated with this item: