Mostra el registre parcial de l'element
Afavoreix la metodologia per projectes la interculturalitat a l’aula d’infantil?
dc.contributor | Porcar Mallén, Núria | |
dc.contributor.author | Mateu Beltran, Aina | |
dc.date.accessioned | 2016-09-07T12:17:28Z | |
dc.date.available | 2016-09-07T12:17:28Z | |
dc.date.issued | 2016-06-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/162288 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1040. Curs: 2015/2016 Universitat Jaume I. Departament d'Educació | ca_CA |
dc.description.abstract | En el present treball de Final de Grau, d’ara endavant TFG, s’exposen els beneficis de treballar per projectes, la importància de treballar la diversitat cultural en Educació Infantil i la relació que existeix entre els dos aspectes clau, per la qual cosa, es presenta una part teòrica que reforça aquesta idea i una proposta d’intervenció en la qual mitjançant el treball per projectes, s’aplica la integració intercultural a una realitat d’aula diversa. Aquest TFG mostra que treballar per projectes és una metodologia que desenvolupa i potència substancialment els valors, està oberta a la participació de les famílies, s’adapta a les necessitats de l’alumnat i és flexibilitza a l’hora d’aplicar-se. És per això que, gràcies a aquesta metodologia, es pot integrar la diversitat cultural en l’etapa d’Infantil, sent els i les alumnes i les famílies els protagonistes de la creació de la identitat, procedència i cultura pròpies. | ca_CA |
dc.description.abstract | n the present final year project, onwards “TFG”, presents the profits of working for projects, the importance of focusing on cultural diversity in early education and the relationship there is between the two key aspects. Thus, it also presents a theoretical part that reinforces this idea and a proposal of intervention in which, through the work for projects, the intercultural integration is applied to the reality of a diverse classroom. This TFG shows that working for projects is a methodology that substantially develops and fosters values, it is open to the participation of the families, it adapts to the needs of the pupils and it is flexible when it comes to its implementation. This is why, thanks to this methodology, it is possible to integrate cultural diversity in early years, being the pupils and their families the main protagonists of the creation of their own identity, background and culture. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Interculturalidad | ca_CA |
dc.subject | Trabajo por proyectos | ca_CA |
dc.subject | Participación escolar | ca_CA |
dc.subject.other | Multiculturalisme | ca_CA |
dc.subject.other | Educació | ca_CA |
dc.title | Afavoreix la metodologia per projectes la interculturalitat a l’aula d’infantil? | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840