Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorPorcar Mallén, Núria
dc.contributor.authorMateu Beltran, Aina
dc.date.accessioned2016-09-07T12:17:28Z
dc.date.available2016-09-07T12:17:28Z
dc.date.issued2016-06-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/162288
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1040. Curs: 2015/2016 Universitat Jaume I. Departament d'Educacióca_CA
dc.description.abstractEn el present treball de Final de Grau, d’ara endavant TFG, s’exposen els beneficis de treballar per projectes, la importància de treballar la diversitat cultural en Educació Infantil i la relació que existeix entre els dos aspectes clau, per la qual cosa, es presenta una part teòrica que reforça aquesta idea i una proposta d’intervenció en la qual mitjançant el treball per projectes, s’aplica la integració intercultural a una realitat d’aula diversa. Aquest TFG mostra que treballar per projectes és una metodologia que desenvolupa i potència substancialment els valors, està oberta a la participació de les famílies, s’adapta a les necessitats de l’alumnat i és flexibilitza a l’hora d’aplicar-se. És per això que, gràcies a aquesta metodologia, es pot integrar la diversitat cultural en l’etapa d’Infantil, sent els i les alumnes i les famílies els protagonistes de la creació de la identitat, procedència i cultura pròpies.ca_CA
dc.description.abstractn the present final year project, onwards “TFG”, presents the profits of working for projects, the importance of focusing on cultural diversity in early education and the relationship there is between the two key aspects. Thus, it also presents a theoretical part that reinforces this idea and a proposal of intervention in which, through the work for projects, the intercultural integration is applied to the reality of a diverse classroom. This TFG shows that working for projects is a methodology that substantially develops and fosters values, it is open to the participation of the families, it adapts to the needs of the pupils and it is flexible when it comes to its implementation. This is why, thanks to this methodology, it is possible to integrate cultural diversity in early years, being the pupils and their families the main protagonists of the creation of their own identity, background and culture.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectInterculturalidadca_CA
dc.subjectTrabajo por proyectosca_CA
dc.subjectParticipación escolarca_CA
dc.subject.otherMulticulturalismeca_CA
dc.subject.otherEducacióca_CA
dc.titleAfavoreix la metodologia per projectes la interculturalitat a l’aula d’infantil?ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España