Models d’escoles: Salles d’Asile, Infant Schools, Escola de Pàrvuls, Kindergarten i Casa dei Bambini
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Models d’escoles: Salles d’Asile, Infant Schools, Escola de Pàrvuls, Kindergarten i Casa dei BambiniAutoria
Tutor/Supervisor
García Sanz, Ana JesúsTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Departament d'EducacióData de publicació
2016-07-12Editor
Universitat Jaume IResum
Quan parlem d’educació infantil, hem de remuntar-nos a segles passats per
conèixer l’evolució d’aquesta etapa educativa. És clar, que no comença en el segle
XIX, sinó que ja té antecedents en segles passats. Però ... [+]
Quan parlem d’educació infantil, hem de remuntar-nos a segles passats per
conèixer l’evolució d’aquesta etapa educativa. És clar, que no comença en el segle
XIX, sinó que ja té antecedents en segles passats. Però en aquest treball, ens centrem
en alguns autors europeus del segle XIX i començaments del segle XX a Espanya. Els
quals fan el possible per desenvolupar noves tendències i models educatius que
després han segut reconeguts a nivell internacional i seguits per altres autors.
En aquest treball vull donar a conèixer algunes de les primeres experiències de
l’escola infantil a Anglaterra, França, Alemanya, Itàlia o Espanya, i als autors i
educadors que les van traure en davant. No és un treball d’investigació profunda, el
que es pretén amb aquest treball, és fer una comparació entre models d’escoles que
estaven sorgint en el mateix segle, però en diferents països.
Les seues aportacions en el passat van ser de gran importància per anar
avançant i crear models educatius més adequats en temps posteriors i fins l’actualitat. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1040. Curs: 2015/2016 Universitat Jaume I
Departament d'Educació
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess