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dc.contributor.authorSebastián Amarilla, José Antonio
dc.date.accessioned2016-07-11T14:59:20Z
dc.date.available2016-07-11T14:59:20Z
dc.date.issued1992-12
dc.identifier.issn1139-1472
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/161588
dc.description.abstractThis article aims to approach, from the example of a particular monastic economy, the existing kinks between the conditions of gaining agricultural product on the part of modern Castile Feudal Estates, and, on the other hand, the methods sustained by their promoters at the time of commercialize a great deal of the mentioned product.ca_CA
dc.format.extent32 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherSociedad Española de Historia Agraria (SEHA)ca_CA
dc.rights© SEHAca_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/*
dc.subjectMonastic economiesca_CA
dc.subjectcommercialization strategiesca_CA
dc.titlePropiedad señorial, captación del producto agrario y estrategias de comercialización: el ejemplo de un monasterio leonés de comienzos del siglo XVI a 1835ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionHistoria agraria: Revista de agricultura e historia rural, n. 4, p. 251-282ca_CA


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