La rateta que escombrava l'escaleta : el recorregut del gènere des de l’emprenta de la memòria
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
La rateta que escombrava l'escaleta : el recorregut del gènere des de l’emprenta de la memòriaAutoria
Tutor/Supervisor
Aguilar Ródenas, ConsolTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióData de publicació
2014Editor
Universitat Jaume IResum
Pel que fa a l'elecció del tema per la meua banda, vaig decidir treballar en aquest camp, Literatura Infantil i Gènere, per l'interès que promou en la meua persona així com per la gran necessitat que trobe que hi ha ... [+]
Pel que fa a l'elecció del tema per la meua banda, vaig decidir treballar en aquest camp, Literatura Infantil i Gènere, per l'interès que promou en la meua persona així com per la gran necessitat que trobe que hi ha en la nostra societat d'aconseguir la veritable igualtat entre homes i dones. És una realitat afirmar que vivim en un patriarcat, és a dir, en una societat androcèntrica. Des que naixem ens inculquen una forma de sentir, d'expressar-nos i, en general, de viure, totalment diferent en funció del nostre sexe. Aquesta construcció social i cultural condiciona al gènere que hem d'ocupar en la nostra societat, és a dir, les conductes pertinents a homes o dones que són imposades a cada persona segons el seu sexe, independentment de les seves idees i/o creences. La desigualtat biològica transformada en desigualtat social. Ja que amb aquest treball ne de demostrar tots els coneixements apresos al llarg dels meus anys d'aprenentatge, i a més en relació amb el gènere, pense que amb l'educació podem canviar aquesta societat encara masclista i retrògrada que discrimina a les dones. Com a futura mestra i agent actiu en la societat en la qual visc, entenc l'educació com la clau que permet a cada persona ser ama/propietària de la seva llibertat i expressar-se sense por de possibles represàlies o humiliacions. [-]
Paraules clau / Matèries
Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | Bachelor's Degree in Primary Education | Literatura infantil | Cuentos infantiles | Formación del profesorado | Igualdad entre los sexos | Contes infantils | Rol sexual | Formació | Igualtat entre els sexes
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess