Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorAdell Segura, Jordi
dc.contributor.authorAlcoverro Albesa, Víctor
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-06-14T14:54:29Z
dc.date.available2016-06-14T14:54:29Z
dc.date.issued2015-06-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/160688
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractEn aquest treball es presenta una experiència educativa innovadora, desenvolupada a partir d’un projecte de centre en un col·legi d’educació infantil i primària, on han participat totes les aules per tal de portar a terme aquest repte. Un dels principals problemes en l’educació es la poca connexió significativa entre els coneixements apresos i la seva utilitat en la vida quotidiana. Basant-nos en aquesta realitat s’ha dut a terme aquest projecte que vincula aspectes tant importants com innovadors. A continuació es presenta la realització de l’activitat de forma detallada, així com els resultats del treball realitzat i un anàlisi de tot el procés desenvolupat. Es tracta d’una experiència educativa interdisciplinar, basada en la utilització de les noves tecnologies com a eina per millorar l’aprenentatge, i en la que s’ha utilitzat una metodologia basada en l’aprenentatge per projectes, ja que entenem els estudiants com el centre del procés d’aprenentatge i es busca partir del seu interès. Finalment, s’ha fomentat el treball cooperatiu dels alumnes per tal d’aconseguir un resultat d’una major qualitat.ca_CA
dc.description.abstractIn this project we present an innovating educative experience, developed through a school project in a Primary School; this project has involved all classrooms and teachers to carry out this challenge. One of the biggest problems in education is the poor significative connection between the knowledge learned and their usefulness in everyday life, based on this reality; we have developed this project linking aspects as important as innovate. Then, we present the development of activities in detail, the results of the carried out project and the analysis of the developed process. It is an interdisciplinary educational experience based on the use of the technologies as a tool to enhance learning, we used a project-based-learning (PBL) where the students are the base of the learning process and we are looking for their interest to start the project. Finally, we promote the cooperative work system to get a better result with a better quality.ca_CA
dc.format.extent21 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectnoves tecnologiesca_CA
dc.subjecttreball cooperatiuca_CA
dc.subjectaprenentatge per projectesca_CA
dc.subjectexperiència educativa interdisciplinarca_CA
dc.subjecttechnologiesca_CA
dc.subjectcooperative workca_CA
dc.subjectproject-based-learning (PBL)ca_CA
dc.subjectinterdisciplinar educative experienceca_CA
dc.titleArt i tecnologia: Una experiència de desenvolupament de la creativitat en 4t de Primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem