Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorDoménech Fabregat, Hugo
dc.contributor.authorRubert Moreno, Francesc Xavier
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.date.accessioned2016-03-01T09:16:30Z
dc.date.available2016-03-01T09:16:30Z
dc.date.issued2015-11-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/151985
dc.descriptionTreball de Final de Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació (Pla de 2013). Codi: SAZ052. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.format.extent207 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicacióca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Nuevas Tendencias y Procesos de Innovación en Comunicaciónca_CA
dc.subjectMaster’s Degree in New Trends and Innovation Processes in Communicationca_CA
dc.titleAnàlisi de la comunicació corporativa en l'esport. El cas del Villarreal CF: estratègies de visibilitat a la televisió en el context del País Valenciàca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem