Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorCollado Lozano, Manuel
dc.contributor.authorMarza Alejandro, Lara
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-02-24T08:34:32Z
dc.date.available2016-02-24T08:34:32Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/151527
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015ca_CA
dc.description.abstractEn aquest treball es presenta l'aplicació d'una unitat didàctica relacionada amb la matèria, mitjançant l'ús de les noves tecnologies i el treball cooperatiu. Aquesta metodologia entén com que l'èxit del projecte si tots i cadascun dels membres de l'equip l'aconsegueixen. L'estratègia emprada per tal d'assolir els coneixements i veure les reaccions dels nens/es és la WebQuest. Aquesta dinàmica planteja una tasca de creació de coneixements o resolució de problemes, on el treball cooperatiu és la base, per tal que puguen complir la feina. Han d'usar Internet com a element principal per tal de cercar informació, seleccionar-la i classificar-la. S'analitza com pot influir un canvi de dinàmica en l'aula, per tal que milloren les competències bàsiques, però no només això, sinó també aprendre a ser crítics i persones capaços de treballar amb equip, d'interactuar i millorar personalment, sobretot els/les nens/es amb necessitats educatives especials.ca_CA
dc.description.abstractIn this work there appears the application of a didactic unit related to the matter, by means of the use of the new technologies and the cooperative work. This methodology understands like that the success of the project if each and everyone of the members of the team obtain it. The strategy used to reach the knowledge and to see the reactions of the children is the WebQuest. This dynamics raises a task of creation of knowledge or problem solving, where the cooperative work is the base, so that they could fulfill the work. They must use Internet as main element to look for information, to select it and to classify it. Is analyzed how a change of dynamics can influence the classroom, so that they improve the basic competences, but not only that, but also learn to be critics and persons capable of being employed at team, of interacting and of improving personally, especially them children with special educational needs.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectWebQuestca_CA
dc.subjectTrabajo en grupoca_CA
dc.subjectInnovaciones tecnológicas en la educaciónca_CA
dc.subject.otherEducacióca_CA
dc.subject.otherInnovacions tecnològiquesca_CA
dc.subject.otherInternet en l'ensenyamentca_CA
dc.subject.otherAprenentatge organitzatiuca_CA
dc.titleL’entorn de la WebQuest en l’aula de Primària amb les ciències experimentalsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem