Unitat didàctica CLIL: ecosistemes de la Comunitat Valenciana
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Unitat didàctica CLIL: ecosistemes de la Comunitat ValencianaAutoría
Tutor/Supervisor
Quílez Pardo, JuanTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2015-12-14Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball de final de grau és una mostra del tipus d'ensenyança cap a la qual deu avançar
l’educació escolar a Espanya. Es tracta de la implementació d'una Unitat Didàctica de
l'assignatura de Coneixement del ... [+]
Aquest treball de final de grau és una mostra del tipus d'ensenyança cap a la qual deu avançar
l’educació escolar a Espanya. Es tracta de la implementació d'una Unitat Didàctica de
l'assignatura de Coneixement del Medi de tercer cicle de primària, en una llengua estrangera, en
aquest cas, l'anglès, a una escola de la Comunitat Valenciana. La metodologia emprada per a dur
a terme la planificació i redacció de la Unitat Didàctica, ha sigut CLIL, Content and Language
Integrated Learning, (en Valencià AICLE, Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua
Estrangera). Metodologia que es basa principalment en l'existència demostrada, d'un major èxit en
l'aprenentatge de les llengües estrangeres quan es fan servir aquestes llengües per ensenyar
matèries comunes com la història o les ciències, que per mitjà dels currículums funcionals que
tracten aquestes llengües com a assignatures independents.
La Unitat Didàctica tracta sobre els principals ecosistemes de la Comunitat Valenciana, coincidint
amb el Bloc 3 del currículum oficial del area de Ciències de la Naturalesa del 5t curs de Primària
segons la llei educativa actual (LOMCE). Els alumnes podran conèixer millor la natura que els
envolta, alhora que adquiriran millor les competències lingüístiques que es treballen. Mitjançant la
metodologia CLIL els alumnes no sols aprendran conceptes i característiques d’animals, plantes i
climes de la Comunitat Valenciana (Coneixement del Medi), a més a més dels continguts i
objectius de la llengua estrangera ( Anglés), sinó que ho faran mitjançant activitats que fomentaran
en ells processos cognitius d’ordre superior i ho faran d’una forma adaptada a les seues
necessitats i característiques. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess