Editorial
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/148027/296-1046-1-PB.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/28809
comunitat-uji-handle4:10234/147566
REVISTESMetadades
Títol
EditorialData de publicació
2015-11Editor
AdComunica, Asociación para el desarrollo de la comunicación; Departamento de Ciencias de la Comunicación, Universitat Jaume I; Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad II, Universidad Complutense de MadridISSN
2174-0992; 2254-2728Cita bibliogràfica
Marzal Felici, Javier y Casero Ripollés, Andreu (2014). Editorial. En: adComunica. Revista Científica de Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, nº10. Castellón: Asociación para el Desarrollo de la Comunicación adComunica, Universidad Complutense de Madrid y Universitat Jaume I, 11-13. DOI: http:// dx.doi.org/10.6035/2174-0992.2015.10.1.Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleVersió de l'editorial
http://www.adcomunicarevista.com/ojs/index.php/adcomunica/article/view/296Paraules clau / Matèries
Resum
Presentación de los contenidos del número 10.
Publicat a
adComunica, 2015, nº 10Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- COM_Articles [813]
- adComunica_2015_no. 10 [15]
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: