La participación ciudadana como factor diferencial de los medios públicos
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/147765/309-1096-1-PB.pdf.jpg?sequence=9&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/28809
comunitat-uji-handle4:10234/147625
REVISTESMetadades
Títol
La participación ciudadana como factor diferencial de los medios públicosAutoria
Data de publicació
2016Editor
AdComunica, Asociación para el desarrollo de la comunicación; Universitat Jaume IISSN
2174-0992; 2254-2728Cita bibliogràfica
Perales, Alejandro (2016). La participación ciudadana como factor diferencial de los medios públicos. En: adComunica. Revista Científica de Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, nº11. Castellón: Asociación para el Desarrollo de la Comunicación adComunica y Universitat Jaume I, 177-182. DOI: http://dx.doi.org/10.6035/2174-0992.2016.11.12Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleParaules clau / Matèries
Resum
Artículo para la sección Tribuna de adComunica.
Publicat a
adComunica, 2016, nº 11Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: