Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorSales Ciges, Auxiliadora
dc.contributor.authorPuig Roca, Ana
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-01-20T09:00:05Z
dc.date.available2016-01-20T09:00:05Z
dc.date.issued2015-11-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/145767
dc.descriptionTreball de Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractHistòricament la resposta que s’ha vingut donant a les necessitats que presenten les persones amb discapacitat intel·lectual ha estat molt diversa, des de la simple atenció, prevenció o rehabilitació fins la inclusió que s’està intentant dur a terme avui en dia. D’ahí que les persones que presenten aquesta discapacitat, o qualsevol altra, tinguin accés a una educació igual que la resta de població i, com no, també les mateixes oportunitats, fins i tot quant a formació i accés al món laboral. Així doncs, este treball pretén ser una reflexió sobre la pràctica professional amb l'objectiu de planificar i dur a terme una intervenció psicopedagògica en conducta adaptativa, habilitats pràctiques i socials, dirigida a un alumne en concret, escolaritzat en un centre específic d'educació especial i que cursa un Programa Formatiu de Qualificació Professional Bàsica de la branca d'administració. Una vegada ficada en pràctica aquesta intervenció i valorats els resultats de la mateixa, donat que han estat positius, es valora el propòsit d’ampliar dita intervenció a la resta de companys del mòdul i establir-ho com a un projecte formatiu específic abans de la seua estada en pràctiques en diferents empreses, entitats i/o institucions.ca_CA
dc.description.abstractHistorically, the answer has been given to the needs presented by people with intellectual disabilities has been very diverse, from simple care, prevention and rehabilitation to inclusion that is trying to accomplish today. Then, people who have this disability, or any severity, have access to equal education than the rest of population and, of course, also the same opportunities, even in terms of training and access to employment. Then, this dissertation is a reflection on professional practice in order to plan and carry out a pedagogic intervention in adaptive behavior, social skills and practices, addressed to a particular student, enrolled in a special school for special education and coursing a Training program Basic Professional Qualification of management. Once tucked into practice this intervention and rated the results of it, as they have been positive, in order to extend the intervention to other colleagues of the module and set it as a specific training project before her internship in different valued companies, organizations and / or institutions.ca_CA
dc.format.extent50 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Psicopedagogiaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Psicopedagogíaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Educational Psychologyca_CA
dc.subjectDiscapacitat Intel·lectual (DI)ca_CA
dc.subjectRetard Mentalca_CA
dc.subjectConducta adaptativaca_CA
dc.subjectHabilitats adaptativesca_CA
dc.subjectIntervenció psicopedagògicaca_CA
dc.subjectIntellectual Disability (ID)ca_CA
dc.subjectMental Retardationca_CA
dc.subjectAdaptive behaviorca_CA
dc.subjectAdaptative skillsca_CA
dc.subjectPsychoeducational interventionca_CA
dc.titleProposta d'intervenció en habilitats adaptatives amb un alumne amb discapacitat intel·lectual. Estudi de cas únicca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem