Mostrar el registro sencillo del ítem
Aprenentatge basat en projectes en la Informàtica
dc.contributor | Canales Leiva, Joaquim | |
dc.contributor.author | Daròs Vea, Jordi | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció | |
dc.date.accessioned | 2015-12-16T07:59:56Z | |
dc.date.available | 2015-12-16T07:59:56Z | |
dc.date.issued | 2015-11-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/143726 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs acadèmic: 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest Treball de Fi de Màster es basa en la pràctica docent i la investigació realitzades durant el Pràcticum realitzat a l’IES Penyagolosa durant el curs 2014-2015 i es centra en l’àmbit de millora educativa. Aquest projecte d’investigació-acció aborda el problema de la falta de motivació i d’interès en l’alumnat d’Informàtica a través d’un canvi de metodologia. Els alumnes es troben amb molts elements capaços de distreure’ls tant fora com dins de l’aula i aquestes possibles distraccions es multipliquen a l’aula d’informàtica ja que, per als alumnes, tindre un ordinador davant amb connexió a Internet on poder buscar qualsevol cosa del seu interès és d’allò més temptador. A més, la mecànica d’unes classes on tots han de seguir el mateix ritme tot i que hi ha gent amb distints coneixements i destreses informàtiques fa que els alumnes de nivell baix es queden darrere i es desmotiven i els alumnes avançats perden l’interès per les classes. Degut a açò, hem observat que els alumnes tenen moments de desconnexió i deixen de fer la feina de classe per a dedicar-se a perdre el temps jugant, veient vídeos o navegant per la xarxa i es pretén tractar de corregir-ho. Per abordar aquesta problemàtica, es proposa canviar la metodologia utilitzada a classe tradicionalment i adoptar una metodologia d’aprenentatge basada en projectes al que s’incorporaran altres elements innovadors, dins les possibilitats d’una assignatura com la informàtica, per tal de fer les classes més atractives i despertaren els alumnes l’interès més enllà d’aprovar l’assignatura. Per tractar d’augmentar aquesta atracció, s’han refet tots els continguts des de zero i se’ls ha deixat accessible tot el material al Moodle de l’assignatura mitjançant un paquet realitzat amb eXe Learning. A açò s’incorporaran ferramentes de la Web 2.0 com qüestionaris online, blogs, vídeo-tutorials i activitats interactives descarregades del portal Mestre@casa. | ca_CA |
dc.format.extent | 59 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | Informàtica | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge basat en projectes | ca_CA |
dc.subject | investigació-acció | ca_CA |
dc.subject | innovació | ca_CA |
dc.title | Aprenentatge basat en projectes en la Informàtica | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809