Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorCanales Leiva, Joaquim
dc.contributor.authorDaròs Vea, Jordi
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció
dc.date.accessioned2015-12-16T07:59:56Z
dc.date.available2015-12-16T07:59:56Z
dc.date.issued2015-11-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/143726
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs acadèmic: 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractAquest Treball de Fi de Màster es basa en la pràctica docent i la investigació realitzades durant el Pràcticum realitzat a l’IES Penyagolosa durant el curs 2014-2015 i es centra en l’àmbit de millora educativa. Aquest projecte d’investigació-acció aborda el problema de la falta de motivació i d’interès en l’alumnat d’Informàtica a través d’un canvi de metodologia. Els alumnes es troben amb molts elements capaços de distreure’ls tant fora com dins de l’aula i aquestes possibles distraccions es multipliquen a l’aula d’informàtica ja que, per als alumnes, tindre un ordinador davant amb connexió a Internet on poder buscar qualsevol cosa del seu interès és d’allò més temptador. A més, la mecànica d’unes classes on tots han de seguir el mateix ritme tot i que hi ha gent amb distints coneixements i destreses informàtiques fa que els alumnes de nivell baix es queden darrere i es desmotiven i els alumnes avançats perden l’interès per les classes. Degut a açò, hem observat que els alumnes tenen moments de desconnexió i deixen de fer la feina de classe per a dedicar-se a perdre el temps jugant, veient vídeos o navegant per la xarxa i es pretén tractar de corregir-ho. Per abordar aquesta problemàtica, es proposa canviar la metodologia utilitzada a classe tradicionalment i adoptar una metodologia d’aprenentatge basada en projectes al que s’incorporaran altres elements innovadors, dins les possibilitats d’una assignatura com la informàtica, per tal de fer les classes més atractives i despertaren els alumnes l’interès més enllà d’aprovar l’assignatura. Per tractar d’augmentar aquesta atracció, s’han refet tots els continguts des de zero i se’ls ha deixat accessible tot el material al Moodle de l’assignatura mitjançant un paquet realitzat amb eXe Learning. A açò s’incorporaran ferramentes de la Web 2.0 com qüestionaris online, blogs, vídeo-tutorials i activitats interactives descarregades del portal Mestre@casa.ca_CA
dc.format.extent59 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectInformàticaca_CA
dc.subjectaprenentatge basat en projectesca_CA
dc.subjectinvestigació-accióca_CA
dc.subjectinnovacióca_CA
dc.titleAprenentatge basat en projectes en la Informàticaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem