Mostrar el registro sencillo del ítem
Canvi en el paradigma dels deures
dc.contributor | Juliá Bolívar, José Enrique | |
dc.contributor.author | Escrig Rovira, Vicent | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció | |
dc.date.accessioned | 2015-12-15T15:58:20Z | |
dc.date.available | 2015-12-15T15:58:20Z | |
dc.date.issued | 2015-11-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/143536 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP119. Curs acadèmic: 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest TFM (Treball Final de Màster) està dedicat a la realització d’un projecte d’innovació educativa a través de la metodologia anomenada investigació-acció i que s’aplica a l’àmbit dels deures en l’assignatura de Física i Química al curs de 3r d’ESO. El projecte es va desenvolupar durant el pràcticum del Màster en Professorat d’Educació Secundària, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes de la Universitat Jaume I realitzat a l’IES de la Vall d’Alba. En aquest TFM s’ha volgut comprovar si hi havia alguna manera de que els alumnes de 3r de l’ESO feren els deures de l’assignatura, ja que es va observar que la majoria dels alumnes mai feien les tasquen encomanades per la professora a casa. Amb aquest objectiu s’han dissenyat quatre activitats diferents per veure quina resposta hi havia per part dels alumnes cap a cada tipus d’activitat: un problema numèric relacionat amb el dia a dia de l’alumne, una recerca d’informació, un debat sobre un tema d’actualitat i una experiència pràctica. Les activitats han estat avaluades pel professor però els alumnes també han participat amb l’avaluació entre companys per a les activitats grupals i han respost un qüestionari per valorar diversos aspectes de cada activitat. Després del treball realitzat es pot concloure que aquesta nova forma de treballar a casa ha estat ben rebuda per part dels alumnes i l’objectiu principal s’ha assolit de manera satisfactòria. S’ha aconseguit passar d’una taxa de realització dels deures inferior al 50% fins a quasi el 95% i, més important encara, els alumnes han considerat molt majoritàriament que han après coses noves sobre els temes tractats i valoren més la importància d’aquestos en el seu entorn, prova de l’èxit en els canvis introduïts. | ca_CA |
dc.format.extent | 56 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Canvi en el paradigma dels deures | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809