Model SCERTS: Intervenció en Regulació Emocional
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/80807
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Model SCERTS: Intervenció en Regulació EmocionalAutoría
Tutor/Supervisor
Barrios Roda, José LuisTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i MetodologiaFecha de publicación
2015-11Editor
Universitat Jaume IResumen
El model SCERTS és un enfocament integral i multidisciplinari per a millorar la
comunicació i les capacitats socio-emocionals de les persones amb TEA i amb trastorns
relacionats. També és un model educatiu innovador ... [+]
El model SCERTS és un enfocament integral i multidisciplinari per a millorar la
comunicació i les capacitats socio-emocionals de les persones amb TEA i amb trastorns
relacionats. També és un model educatiu innovador basat en la integració de la
investigació desenvolupada per diferents autors des de la dècada dels anys 70.
El model estableix un currículum que permet establir una seqüenciació de diferents
objectius, adaptats a les persones amb TEA al llarg de la seua vida a les àrees de
comunicació social, regulació emocional y suport transaccional. La intervenció
mostrada, estableix uns objectius de treball en un cas real en el domini de regulació
emocional (relacionat amb l’estat d’excitació o aurosal, origen de problemes
conductuals). Els objectius es marquen a partir d’una avaluació observacional acurada
(necessària informació dels diferents contextos).
Després de desenvolupar la intervenció, s’observen millores en el reconeixement de les
emocions pròpies i en la capacitat de memòria emocional. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic: 2014-2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess